Probleem Om FonAccount aan te maken .

  • 30 May 2012
  • 7 reacties
  • 370 Bekeken

/files/3293794d45/eservices_blad_3.jpg 979x1024

7 reacties

Ik heb het zelfde probleem.

Na contact met Belgacom kreeg ik ook een vage uitleg, die nergens op sloeg. Ik had de indruk dat degene die mijn mail las niet verder was geraakt dan het woord "FON", en dan maar de algemene help-tekst had doorgemaild.

Na een tweede klacht werd ik opgebeld. Ik deed mijn verhaal een derde keer, waarna de man aan de lijn zich excuseerde, en me vertelde dat hij het ook niet wist.

"Bel naar het 0800-nummer" zei hij nog.

Als ik binnen een paar weken geen oplossing vind, zal ik eens aan een Belgacom-loket gaan staan. Daar ga ik dan niet meer weg tot het opgelost is ;-)

Ik kon wel tussendoor opmaken dat er algemene problemen met FON zijn (of zijn geweest).
is een probleem op vlak van e-services

contact nemen met Eva van Belgacom via privé bericht of anders proberen het e-services team te contacteren op 0800 22 301

mvg
Moet je dat niet gewoon activeren? Kijk even op volgende link: http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/catalogue-topic/t_free_hotspots_res.page?qgsa=fon

Moet je daar niet gewoon op activeren klikken??? Bij mij ging dit wel van de eerste keer!


Oh sorry was ekele afbeeldingen vergeten: Kun je dus zoals hierboven beschreven niet op de knop 'activeren' klikken?
kijk eens naar dat screenshot, de volledige rubriek 'mijn internetdiensten' ontbreekt bij haar

daar op activeren klikken brengt u trouwens alleen maar naar https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal/my_internet , meer doet dat niet

mvg
Sorry! Zoals eerder geschreven heb ik dat niet gedaan via die button! Bij mij ging het wel via de e-services! Sorry voor de foute hoop!
Reputatie 1
Op mijn vorige smartphone had ik geen probleem maar sinds kort een Nokia 700 (symbian)vind nergens een app om belgacomfon te gebruiken heb me dan via de Fon site proberen aan te melden maar dat lukte ook niet. Iemand een oplossing?

Alvast bedankt

Reageer