Skip to main content
Beste proximus,



Heb sinds 2 dagen problemen met verbinden met xbox live en online gamen. De xbox live heeft geen problemen zoals ik kan nakijken op hun website.. ik speel via kabel en heb wel internet maar blijkbaar problemen met nat type.. kan er iemand me helpen dit opgelost krijgen? Mvg Mathias
zoals hier reeds beschreven waarschijnlijk

zie >

https://nl.forum.proximus.be/internet-10/nat-type-mislukt-42037



Dus zal het afwachten zij tot iemand van prox hier reageert
Hebben nog meerdere van mijn vrienden problemen met xbox... allemaal proximus of scarlett.. echt jammer want werkte ervoor normaal.. bij mij staat er nat type niet beschikbaar..
ik weet niet of het hier iets mee kan te maken hebben misschien

>

https://nl.forum.proximus.be/internet-10/port-forwarding-42048/index1.html#post593912
Dag Matthias, er is momenteel een storing op onze internationale backbone naar een AWS server (Amazon server) in Londen. Onze betrokken diensten zijn er van op de hoogte om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Momenteel zijn we bezig om dit verkeer af te leiden naar een andere server om de storing te minimaliseren. Dit wordt behandeld als top prioriteit en ons internationaal team is bezig voor een definitieve oplossing. alvast onze excuses voor het ongemak. Groeten Jean-Paul
Oke bedankt Martin en Jean-PaulS van de reactie.

Het is ondertussen wel iets beter...

Hopelijk snel opgelost.



Vriendelijke groeten Mathias

Reageer