probleem met wifi op laptop

  • 20 September 2014
  • 34 reacties
  • 1154 Bekeken

hoi iedereen,



ik zit namelijk met het probleem dat als ik op mijn laptop mijn wifi gebruik dat deze elke keer op beperkt springt. dan moet ik altijd probleem oplossen klikken voor terug wifi te hebben om dan 1 min later terug op beperkt te zitten.


de meldingen die ik altijd kreeg was : probleem met draadloze adapter of toegangspunt ---> opgelost


en nu krijg ik ook de melding :de verbinding tussen uw toegangspunt router of kabelmodem en internet is defect --> vastgesteld




als ik mijn vaste pc gebruik met de wifi stick heb ik geen enkel probleem enkel als ik hier thuis op de laptop zit doet hij het voor.



iemand een idee hoe dit op te lossen valt.



mijn laptop is een asus n56vb

alvast bedankt

34 reacties

a:3:{s:3:"url";s:37:"/files/39141cf933/netwerkadapters.JPG";s:4:"name";s:19:"netwerkadapters.JPG";s:4:"size";s:4:"23KB";}
jelle,


je hebt het energie beheer van je Atheros AR9485WB wifi adapter aangepast dan, of beter gezegd uitgezet, 'k ben benieuwd als het gaat lukken want ik lees overal dat het niet helpt , 'k zal al beginnen duimen voor u ;-)
elsa,


haha dankje hopen idd dat het werkt en anders kan denk ik oftewel een instelling probleem oftewel een hardware probleem door fabricatie eventueel.
zou het niet kunnen door een recente windows update want er waren er veel die problemen ondervonden tot crashen van de pc toe, maar of dit probleem er ook tussen zat dat weet ik niet , enfin we zullen eerst het resultaat afwachten ;-)
heb tijdje niet op de laptop gezeten maar nu ging ik er weer op van de avond en had hij terug het wifi probleem. het is dus nog altijd niet opgelost
Dat had ik wel gedacht want zoals i al gezegd heb zijn er al meerdere geweest die dit al geprobeerde hebben, waaronder ik zelf, maar zonder resultaat !


Dus wordt dit door u nog eens duidelijk bevestigd.


Hopelijk is het de wifi-netwerkkaart zelf niet die kuren verkoopt !
ik heb daar aan gedacht dat het mss een hardware probleem is, ga maandag eens naar de winkel bellen van waar hij komt voor hem om te wisselen eventueel.
Als je dit moest kunnen dan kan je al direct de hardware uitsluiten als het dan ook nog moest voorvallen en dan moet er in de richting software en instellingen gezocht worden.
idd maandag eens horen wat ze zeggen ik denk wel hardware probleem omdat geen enkel ander van de aangesloten apparaten (laptops en gsm) geen problemen ondervinden.

Reageer