Beantwoord

Probleem met wifi

  • 28 November 2017
  • 11 reacties
  • 269 Bekeken

Ik heb nu al een week een probleem met men wifi normaal verbind ik automatisch met mijn gsm en ook Netflix maar nu kan ik niet meer verbinden ik voer het juiste wachtwoord in en dan komt erop dat ik verbonden ben en direct daarna vraagd die opnieuw voor aan te melden voor verbinding ik snap et niet kan je me helpen mvg
icon

Beste antwoord door ThomasP 29 November 2017, 09:40

Bekijk origineel

11 reacties

heb je ook het probleem als je via wifi werkt op een ander toestel zoals pc, laptop, enz....
De bbox mss toch eens heropstarten door zijn spanning 10 seconden te onderbreken
Reputatie 7
Badge +6
Hey Davy87, zoals Martin hier aanhaalt, probeer zeker en vast eens je bbox te herstarten. Heb je nog steeds problemen na de herstart, dan kan je ook eens een volledig reset doen van je bbox. Let wel op! Als je een persoonlijk gekozen wachtwoord hebt (dus niet het standaard wachtwoord dat achteraan op de bbox plakt) zal dit verloren gaan en zal het standaard wachtwoord opnieuw worden ingesteld. Een volledig reset doe je zoals uitgelegd op volgende pagina.

Ik geef je graag ook nog even deze pagina mee met wat algemene tips over hoe je je wifi kan verbeteren maar ik denk dat je bij een herstart of een reset van de bbox al verder bent geholpen. 😉 Anders horen we het wel!
Ik heb de bbox gereset en ook de stroom verbroken ik heb nu 2 dagen internet gehad en de problemen zijn trug begonnen ik kan niet online op men gsm en op Netflix via Proximus tv en men Playstation is met een ethernet kabel rechtstreeks verbonden dat lukt nu ook al niet meer ik heb vandaag ook alles gereset volledig maar heeft niks uitgehaald mvg
Reputatie 7
Badge +6
Hey Davy87, helaas. Dan gaan we wat extra finetuning moeten doen vrees ik. Probeer eens je kanaal te wijzigen via volgende link. Aarzel niet om er enkele te proberen. Houd ons zeker op de hoogte! Indien de problemen blijven na het wijzigen van het kanaal, kunnen we een 'Happy House' interventie langs sturen om je installatie eens volledig na te kijken.
Reputatie 6
Badge +4
Hi Davy

ik zie momenteel een Huawei_p9 verbonden staan(

192.168.1.4) , een mac adres van een

Nintendo Co.,Ltd device, (192.168.1.3)

Nog problemen??

Mvg sabine
Als ik het blijf resseten met men balpen vanachter in de bbox3 dan lukt het ma nu heb ik er een probleem bij nu hoor ik alleen nog maar het geluid van de programma's op tv ik heb geen beeld meer er komt alleen op welkom Proximus tv al van gisteren heb ik al verschillende keren aan en uit gezet het wilt niet lukken
Het probleem met het internet blijft ook het lukt alleen als ik reset ma als ik FF de power afzet moet ik hem trug daarna resseten anders lukt et het dan blijft die wachtwoord en aanmelding vragen mvg en ja kan geen tv niet meer zien
je moet het led lampje INT zien oplichten op de bbox want anders wil dit zeggen dat hij geen pppoe verbinding kan make, kan wel een tijd duren vooraleer die een pppoe verbinding maakt na reset anders moet je die zelf invullen via de bbox3 interface >
http://192.168.1.1 (login : User en wachtwoord staat op sticker van bbox3)
dan je pppoe login XXXXXXX@PROXIMUS en het pppoe wachtwoord invoeren.
Reputatie 7
Badge +4
Davy, wij zien geen decoder aangesloten op je modem. Zit de lan kabel nog in ?
Ja de lan kabel zit er nog in daar is niets in veranderd
Reputatie 7
Badge +4
En waar de lan kabel in de decoder zit brandt er nog een groen lampje? En gaat het via een kabel rechtstreeks van de modem naar de decoder of gebruik je een draadloos toestel er tussen ?

Reageer