Beantwoord
Probleem met wifi
Ik heb nu al een week een probleem met men wifi normaal verbind ik automatisch met mijn gsm en ook Netflix maar nu kan ik niet meer verbinden ik voer het juiste wachtwoord in en dan komt erop dat ik verbonden ben en direct daarna vraagd die opnieuw voor aan te melden voor verbinding ik snap et niet kan je me helpen mvg
Beste antwoord door ThomasP
Hey Davy87, zoals Martin hier aanhaalt, probeer zeker en vast eens je bbox te herstarten. Heb je nog steeds problemen na de herstart, dan kan je ook eens een volledig reset doen van je bbox. Let wel op! Als je een persoonlijk gekozen wachtwoord hebt (dus niet het standaard wachtwoord dat achteraan op de bbox plakt) zal dit verloren gaan en zal het standaard wachtwoord opnieuw worden ingesteld. Een volledig reset doe je zoals uitgelegd op volgende pagina.
Ik geef je graag ook nog even deze pagina mee met wat algemene tips over hoe je je wifi kan verbeteren maar ik denk dat je bij een herstart of een reset van de bbox al verder bent geholpen. 😉 Anders horen we het wel!
Ik geef je graag ook nog even deze pagina mee met wat algemene tips over hoe je je wifi kan verbeteren maar ik denk dat je bij een herstart of een reset van de bbox al verder bent geholpen. 😉 Anders horen we het wel!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.