Skip to main content

Probleem met relay.skynet.be

  • May 16, 2012
  • 5 reacties
  • 2774 Bekeken

Beste

Ik kan al 2 dagen geen mails versturen via Outlook thuis. Wel via webmail en ook via smartphone (maar daar gebruik ik smtp van Mobile Vikings).

De foutmelding die ik krijg is :

Er is een interne fout opgetreden op de server voor uitgaande email (SMTP).
Als u dit bericht blijft ontvangen, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP).
De reactie van de server was: 554 Access denied-under investigation for spam abuse. Visit http://www.belgacom.be/spamrelay
for more info


Zijn er nog mensen met dit probleem?
Ik heb reeds naar de Belgacom klantendienst gebeld en daar gavan ze met het nummer : 02 706 13 23 Dit is blijkbaar van Skynet zelf. Omdat er biljkbaar een probleem is bij Skynet. Maar de lijn is steeds bezet.



Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

  • Apprentice
  • May 16, 2012
blijkbaar staat je ip-adres op de spam-blacklists... zet eens uw modem af, je krijgt dan een nieuw ip adres en kijk of het dan gaat

graag feedback

mvg

Elsa
  • May 16, 2012
5xx Under investigation for spam abuse


  • Apprentice
  • May 16, 2012
tsja Elsa, bbox2 reconnecteren en je hebt een andere ip adres ....

maar als dat niet marcheert heb ik nog iets anders dat hij kan proberen

mvg

  • Auteur
  • Apprentice
  • May 16, 2012
Ja, Elsa, dat had ik ook al gelezen en naartoe gebeld. Maar dat nummer is niet meer in gebruik.

Gelukkig heeft de tip van Xenne geholpen. Thx.


Vind het wel raar dat mn ip op die lijst terechtgekomen is. Misschien gebruiker die voor mij dat ip-adres had.


  • Apprentice
  • May 16, 2012
idd, je kan pech gehad hebben van net dat ip adres toegewezen te hebben gekregen, nadeel van dynamische ip's

dank voor uw feedback

mvg