Ik was van plan een Smartphone Samsung J3 te bestellen op de webshop.
Ik had een waardebon van 50 EUR.
Na het mandje gevuld te hebben ga ik naar betaling.
Daar moet ik de code van de bon invullen en krijg ik 50 EUR korting.
Ik wil betalen via Maestro maar op het ogenblik van het invullen
van de kaart gegevens valt mijn verbinding uit.
Ik probeer later opnieuw , maar wat blijkt : ik krijg de melding
WAARDEBON REEDS INGEWISSELD
Er is dus een probleem met de software
Waar kan ik dat laten "Resetten".
Bladzijde 1 / 1
ter info:
via contact online formulier (Hebt u vragen over de bestelling van uw toestel of waardebon) => https://proximus.be/mijnonlinebestelling
0800 99 974 klantendienst van shop ( bvb Voor de status van uw order.... )
via contact online formulier (Hebt u vragen over de bestelling van uw toestel of waardebon) => https://proximus.be/mijnonlinebestelling
0800 99 974 klantendienst van shop ( bvb Voor de status van uw order.... )
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.