Probleem met opnemen

  • 10 October 2010
  • 9 reacties
  • 2319 Bekeken

Sinds enkele dagen kunnen we geen programma's meer opnemen. Niet via tv-gids en ook geen programma's die reeds bezig zijn. Als we proberen een programma op te nemen, komt er een X te staan ipv de R(ecord).
De programma's staan dan wel bij Geplande opnames.

Er is nog 17% vrij op de schijf, dus dat kan het probleem niet zijn. We hebben de indruk dat het probleem zich voordoet sinds we een week geleden de router hebben gereset voor updates.

Enig idee hoe we dit kunnen oplossen?

Alvast bedankt.

9 reacties

reset de decoder...

Stekker uittrekken... 5 seconden wachten... stekker insteken, en Power + MENU + OK TEGELIJKERTIJD inhouden. Dit ingehouden houden voor ongeveer 30 seconden, tot er 'Fac re' ofziets op uw scherm komt.

Normaal zal het daarna wel lukken
Hoewel ik de melding "Fac re" of zo niet gezien heb, blijkt het nu wel terug te werken.

Bedankt!
zolang het maar werkt :)
Heb een vraagje, misschien is het al veel gevraagd maar ben hier nieuw dus...sorry


Kan iemand mij uitleggen hoe men de USB uitgang ( op de decoder) kan gebruiken bv. voor opnames en/of inlezen van foto's bv.?



Dank U
Reputatie 2
Badge +1
De USB aansluiting is niet actief.
Reputatie 7
Badge +1
Hopelijk ooit nog wel eens, bv. voor externe HDD of USB stick....
Wat bedoelt U met "niet actief" ; binnen in de decoder niet aangesloten( electronische connectie op het moederboard) of gewoon geen software in de decoder zelf aanwezig ?


dank U
Reputatie 7
Badge +1
Wil ik ook wel eens weten.....wie monteert er nu een USB-ingang, als die hardwarematig niet aangesloten is ?
De poort is fysiek aangesloten (ze levert stroom, je kan er uw mp3-speler mee opladen), maar er zijn geen functionaliteiten voorzien.

Reageer