Beantwoord

Probleem met Netflix

  • 20 November 2017
  • 5 reacties
  • 977 Bekeken

Hallo,

wij kijken Netflix via onze decoder en die geeft sinds gisteren problemen. Netflix start zonder problemen op maar na ongeveer 10 minuten kijken komt ineens de Genius Wizard piepen om de verbinding te controleren. Vervolgens komt het Welkom-logo van Proximus TV en krijgen we de melding dat de decoder volledig is opgestart, waarna het beeld vastloopt. Enkel de ondertitels blijven verdergaan. Heb de stroom al eens onderbroken van de decoder maar dat had geen effect.
Zijn er nog dingen die ik kan proberen?

grtz
Jonas
icon

Beste antwoord door SamuelD 21 November 2017, 10:29

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ik raad je aan een volledige reset te doen van je decoder volgens deze procedure: http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/part...
Hallo,

wij kijken Netflix via onze decoder en die geeft sinds gisteren problemen. Netflix start zonder problemen op maar na ongeveer 10 minuten kijken komt ineens de Genius Wizard piepen om de verbinding te controleren. Vervolgens komt het Welkom-logo van Proximus TV en krijgen we de melding dat de decoder volledig is opgestart, waarna het beeld vastloopt. Enkel de ondertitels blijven verdergaan. Heb de stroom al eens onderbroken van de decoder maar dat had geen effect.
Zijn er nog dingen die ik kan proberen?

grtz
Jonas


Ja!! Vragen naar de laatste versie decoder!! Ook hier heel veel problemen gehad met Netflix. Nu eindelijk opgelost met een nieuwe decoder.
Hey Samuel
Als ik die reset doe, wordt mijn harde schijf dan gewist?

Grtz
Jonas
neen die wordt niet gewist.
Reset gedaan en probleem lijkt opgelost te zijn. Bedankt :)

Grtz
Jonas

Reageer