Skip to main content
Beantwoord

Probleem met Netflix

  • November 20, 2017
  • 5 reacties
  • 984 Bekeken

Hallo,

wij kijken Netflix via onze decoder en die geeft sinds gisteren problemen. Netflix start zonder problemen op maar na ongeveer 10 minuten kijken komt ineens de Genius Wizard piepen om de verbinding te controleren. Vervolgens komt het Welkom-logo van Proximus TV en krijgen we de melding dat de decoder volledig is opgestart, waarna het beeld vastloopt. Enkel de ondertitels blijven verdergaan. Heb de stroom al eens onderbroken van de decoder maar dat had geen effect.
Zijn er nog dingen die ik kan proberen?

grtz
Jonas

Beste antwoord door SamuelD

Ik raad je aan een volledige reset te doen van je decoder volgens deze procedure: http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/part...
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • November 21, 2017
Ik raad je aan een volledige reset te doen van je decoder volgens deze procedure: http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/part...

  • Newbie
  • November 21, 2017
Hallo,

wij kijken Netflix via onze decoder en die geeft sinds gisteren problemen. Netflix start zonder problemen op maar na ongeveer 10 minuten kijken komt ineens de Genius Wizard piepen om de verbinding te controleren. Vervolgens komt het Welkom-logo van Proximus TV en krijgen we de melding dat de decoder volledig is opgestart, waarna het beeld vastloopt. Enkel de ondertitels blijven verdergaan. Heb de stroom al eens onderbroken van de decoder maar dat had geen effect.
Zijn er nog dingen die ik kan proberen?

grtz
Jonas


Ja!! Vragen naar de laatste versie decoder!! Ook hier heel veel problemen gehad met Netflix. Nu eindelijk opgelost met een nieuwe decoder.

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 21, 2017
Hey Samuel
Als ik die reset doe, wordt mijn harde schijf dan gewist?

Grtz
Jonas

Martin
  • November 21, 2017
neen die wordt niet gewist.

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 21, 2017
Reset gedaan en probleem lijkt opgelost te zijn. Bedankt :)

Grtz
Jonas