Probleem met inloggen op 3G

  • 11 June 2012
  • 3 reacties
  • 187 Bekeken

Telkens ik wil inloggen op 3G krijg ik de melding dat ik in Belgie moet zijn, en dat ik de locatievoorziening op mijn iphone moet aanzetten.

Ik ben op het ogenblik van aanmelden in Antwerpen en mijn locatievoorziening staat aan, ik heb de app ook al eens verwijderd en terug geinstalleerd , maar niets helpt, nog iemand zulks probleem, of een oplossing.


grts

3 reacties

de TV Overal app werkt enkel nog via een Proximus 3G verbinding. is dit hier het geval?


mvg
Badge
Staat de locatievoorziening voor de app zelf ook aan? Want je kan de locatievoorzieningen volledig aan/uit zetten (voor alle apps), en dan kan je per app nog kiezen om het aan of uit te zetten. Eenmaal je het voor TV Overal ingeschakeld hebt, lukt het bij mij wel om in te loggen (via Base 3G, btw), maar eenmaal de GPS van de iPhone door tv overal ingeschakeld werd (pijltje naast het batterij-symbool), zorgt een bug in de toepassing er blijkbaar voor dat die nooit meer uitgeschakeld raakt. Een snel leeglopende batterij is het onaangename gevolg. Ze zijn bij Belgacom op de hoogte van dit probleem, maar blijkbaar is het lastiger dan verwacht om er een update voor beschikbaar te stellen:

http://community.belgacom.be/posts/16d8482b71

Hallo, al hetgene dat jullie voorstellen is bij mij het geval, dus ik begrijp er niks van, op wifi geen enkel probleem, op proximus 3g, probleem.

De Iphone ook al eens gereset en de locatievoorziening aan en weer aan, niets helpt.

Reageer