Het abonnement is Smart +15 FC
Het is voor mijn moeder en we hebben al voor een maan of twee al betaald maar ze krijgt haar betaalde abonnement niet? Ik check het via het MyProximus app (Zij heeft een Iphone 5s)
Ik ben echt op het rand om een klacht in te dienen als een loyaal klant voor het eerste keer.
Ik probeerde al te "contacteren" maar al dat verwijst je naar de FAQ's enz. Dus nooit contact met iemand via telefoon zoals vroeger...
Hoe fix ik dit? Als het niet gefixd wordt zal ik haar abonnement stopzetten.
Alvast bedankt met al het hulp , Ik kon echt niets vinden in de FAQ's 😠
Bladzijde 1 / 1
Hallo Ayse!
Kan u mij het betrokken oproepnummer via een privébericht doorsturen aub?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het nodige na voor u.
Mvg,
Wouter
Kan u mij het betrokken oproepnummer via een privébericht doorsturen aub?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het nodige na voor u.
Mvg,
Wouter
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.