hallo,
het is aleen tijdje geleden dat ik deze stick heb gebruikt en nu zegt hij bij opstarten van vodafone mobile connect dat de sim-kaart moet geactiveerd worden. Kan dit online? of moet je via help-desk?
al vast bedankt voor de reaktie
Bladzijde 1 / 1
Via de helpdesk dacht ik.
Beste jomaro,
Indien u klant bent bij Proximus dan contacteert u best de Proximus klantendienst via het nr. 6000 (gratis via een Proximus gsm) of 078056000 via een ander toestel.
Bent u klant bij Belgacom dan contacteert u het nr. 1909 vanaf gsm of 080022909 vanaf een vast toestel.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Indien u klant bent bij Proximus dan contacteert u best de Proximus klantendienst via het nr. 6000 (gratis via een Proximus gsm) of 078056000 via een ander toestel.
Bent u klant bij Belgacom dan contacteert u het nr. 1909 vanaf gsm of 080022909 vanaf een vast toestel.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.