Vraag

Probleem met 3G/4G na overschakeling van Scarlet

  • 30 May 2017
  • 1 reactie
  • 282 Bekeken

Hallo,

Ik ben vorige week overgeschakeld van Scarlet naar Proximus samen met een toestel.
Vandaag kon ik mijn Proximus simkaart activeren.
Alles werkt behalve 3g/4g. Ik kan berichten krijgen en sturen maar ik heb geen mobiele data internet. Normaal moet ik 2gb hebben.

Ik kan ook geen "MyProximus" account aanmaken aangezien mijn klantenrekening nummer niet herkend wordt.

Gelieve mij te helpen met dit probleem.

Vriendelijke groeten,
Andre

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Dag Andre,

Kan je ons even je nummer sturen via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679? Dan kijken we het probleem graag even met jou na en lossen we het op. :)

Groetjes,
Lorentz

Reageer