Beste proximusmedewerker
Sinds 15 november probeer ik een bevoegde persoon van Proximus te bereiken voor mijn klacht en probleem. Via facebook, mail, telefoon, ... maar tot op heden heb ik nog steeds geen respons gekregen. (Bij de telefoon werd ik weer doorverwezen naar het mailadres)
Ik heb geprobeerd mijn verhaal zo kort mogelijk samen te vatten.
Ik ben het ook beu dit voor de zoveelste keer te moeten vertellen. In privébericht stuurde ik reeds in november de uitgebreide versie met alle details. Enkel de ontwikkeling (zie op het einde van dit bericht) is nieuw.
Deze zomer zat ik in het buitenland, zonder aanleiding verdween er belwaarde van mijn kaart.
Ik belde het nummer 6000, de hulplijn van Proximus. De medewerker aan de hulplijn vertelde mij dat mijn sim kaart waarschijnlijk kapot was en dat ik moest langsgaan bij een Proximus winkel.
Ik zat voor drie maanden in het buitenland dus ... heb ik mijn plan getrokken met een prepaid kaart van een andere provider. Zo vriendelijk als ik ben ga ik op 15 november wanneer ik terug was naar de Proximuswinkel in Antwerpen. Had ik geweten dat het zo ging lopen ... ik was direct in het buitenland definitief veranderd naar een andere provider. Een naam en beschrijving van volgende betrokken medewerkers heb ik reeds gestuurd in privébericht in november.
Een medewerker in de winkel en aan de lijn van dienst facturatie verwijten mij dat ik lieg en dat ik zelf een gekregen compensatie niet had verdiend (deze uitspraak gaf de medewerker aan de telefoon met geheven stem ... ik ga dus de winkel buiten met een heleboel verwijten en geen oplossing voor mijn probleem. Klantenservice noemen ze dat.
Ik kreeg in die periode steeds berichten van Proximus 'saldo ontoereikbaar' zonder dat ik iets deed met mijn gsm, de berichten waren vaak ook steeds op hetzelfde tijdstip. Voor mij was het duidelijk dat er iets technisch iets mis was. Ik heb deze toen ook getoond aan de medewerker.
De week daarna ga ik naar de Proximus van Brugge om mijn mobiele data te blokkeren = een voorlopig goede oplossing. Ik ben ook bij Apple gegaan om alle instellingen voor een derde keer te laten controleren, voor de derde keer ... alles was ok. Apple verwijt Proximus, Proximus verwijt Apple.
De laatste twee weken nu ..... als iemand mij belt krijg ik geen oproep maar enkel een bericht nadien 'dit nummer probeerde u te bellen'. Weeral duidelijk voor mij dat er technisch iets niet klopt. (dit is in 50% van mijn oproepen het geval)
MIJN VRAAG:
Is het mogelijk dat ik nu eindelijk eens geholpen wordt en dat het probleem wordt opgelost?
Daarnaast zou het enorm gepast zijn de betrokken medewerkers aan te spreken. Niemand verdient het om zo uitgescholden te worden. Geen klant, nieuwe klant of al 13 jaar (!!) klant ....
Bladzijde 1 / 1
willen ze u dan niet op de helpdesk 0800 22 800 met de betrokken bevoegde specialist doorverbinden al je dat vraagt.
Kan zijn dat je niet direct met de persoon in contact komt maar dat deze je achteraf opbelt, enfin ik vertel maar hoe het bv aan toegegaan is bij mijn pa.
Kan zijn dat je niet direct met de persoon in contact komt maar dat deze je achteraf opbelt, enfin ik vertel maar hoe het bv aan toegegaan is bij mijn pa.
NB: waarschijnlijk heb je ook al een klacht ingediend via online mail formulier
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_us/particulieren/welkom-bij-support/spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_us/particulieren/welkom-bij-support/spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst.html
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.