probleem fon account aanmaken

  • 21 February 2012
  • 6 reacties
  • 1224 Bekeken

ik probeer al tevergeefs 2 maanden een fon hotspot account aan te maken.

Bij het oude menu van e services stond steeds. technische problemen. bij de nieuwe menu staat fon services inbegrepen.

maar helaas kan ik nergens iets terug vinden om een account aan te maken.

al tiental keer gebeld met belgacom , waar je steeds van het kastje naar de muur gestuurd wordt. Dan krijg je nogmaals een nummer van e services 080022301

die verwijzen je door naar de contactpaginas

maar hoe geraak ik nu aan een fon account , of moet ik mss toch terug naar mijn vorige provider gaan.

6 reacties

fon account kan je aanmaken via mijn produkten / mijn internetdiensten in de rubriek beschikbaar

rechtstreeks link zal misschien ook wel werken : https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal/myProducts/myFon

mvg
dat is het probleem net bij beschikbaar staat er geen fon om een account te maken., die rechtstreekse link geeft aan dat er technische problemen zijn ( maar dat is al vanaf dat ik bij belgacom ben)

Voldoe je ook aan alle voorwaarden voor een fon account zie op mijn blog voor meer info => fon belgacom

waar onderandere het vogende staat :

• Om Fon te activeren moet je Bbox wifi beveilgd zijn. WEP-beveiliging volstaat. ©

nog meer uitleg op mijn blog hier => bgcfoncommunity zie ook nog=>fon

Mvg


ricy, een fon account kan je altijd aanmaken, ook al is de modem nog niet actief als hotspot.

mvg
Ik heb net hetzelfde probleem,


ik krijg steeds de melding dat de link niet werkt wegens technische problemen...
Leslie,

vermoedelijk zit jij met probleem op het vlak van e-services













ik zou eens contact nemen met het e-services team, via privé bericht naar eva, zij kan je probleem dan doorgeven, ofwel eens proberen bellen naar 0800 22 301

Eva van Belgacom














  • http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow




mvg













Reageer