ik probeer al tevergeefs 2 maanden een fon hotspot account aan te maken.
Bij het oude menu van e services stond steeds. technische problemen. bij de nieuwe menu staat fon services inbegrepen.
maar helaas kan ik nergens iets terug vinden om een account aan te maken.
al tiental keer gebeld met belgacom , waar je steeds van het kastje naar de muur gestuurd wordt. Dan krijg je nogmaals een nummer van e services 080022301
die verwijzen je door naar de contactpaginas
maar hoe geraak ik nu aan een fon account , of moet ik mss toch terug naar mijn vorige provider gaan.
fon account kan je aanmaken via mijn produkten / mijn internetdiensten in de rubriek beschikbaar
rechtstreeks link zal misschien ook wel werken : https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal/myProducts/myFon
mvg
rechtstreeks link zal misschien ook wel werken : https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal/myProducts/myFon
mvg
dat is het probleem net bij beschikbaar staat er geen fon om een account te maken., die rechtstreekse link geeft aan dat er technische problemen zijn ( maar dat is al vanaf dat ik bij belgacom ben)
•
Voldoe je ook aan alle voorwaarden voor een fon account zie op mijn blog voor meer info => fon belgacom
waar onderandere het vogende staat :
• Om Fon te activeren moet je Bbox wifi beveilgd zijn. WEP-beveiliging volstaat. ©
nog meer uitleg op mijn blog hier => bgcfoncommunity zie ook nog=>fon
Mvg
Voldoe je ook aan alle voorwaarden voor een fon account zie op mijn blog voor meer info => fon belgacom
waar onderandere het vogende staat :
• Om Fon te activeren moet je Bbox wifi beveilgd zijn. WEP-beveiliging volstaat. ©
nog meer uitleg op mijn blog hier => bgcfoncommunity zie ook nog=>fon
Mvg
ricy, een fon account kan je altijd aanmaken, ook al is de modem nog niet actief als hotspot.
mvg
mvg
Ik heb net hetzelfde probleem,
ik krijg steeds de melding dat de link niet werkt wegens technische problemen...
ik krijg steeds de melding dat de link niet werkt wegens technische problemen...
Leslie,
vermoedelijk zit jij met probleem op het vlak van e-services
ik zou eens contact nemen met het e-services team, via privé bericht naar eva, zij kan je probleem dan doorgeven, ofwel eens proberen bellen naar 0800 22 301
Eva van Belgacom
mvg
vermoedelijk zit jij met probleem op het vlak van e-services
ik zou eens contact nemen met het e-services team, via privé bericht naar eva, zij kan je probleem dan doorgeven, ofwel eens proberen bellen naar 0800 22 301
Eva van Belgacom
|
mvg
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.