Beantwoord

Prijs nieuwe simkaart

  • 17 May 2016
  • 6 reacties
  • 2211 Bekeken

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_sim_types/particulieren/support/mobiele-telefonie/gsm-en-sim-kaart/sim-kaart-pin-code-en-puk-code/sim-kaart-micro-sim-microsim-nano-sim-nanosim-combisim-combi-sim.html

Op deze site staat te lezen dat een simkaart "gratis" is in een verkooppunt. Kom ik vandaag in het lokale proximus center ( is een partner volgens de site en geen center) blijkt dat ik 5 euro moet betalen voor een simkaart? kan toch niet?
icon

Beste antwoord door Marleen 17 May 2016, 19:12

Bekijk origineel

6 reacties

volgens wat ze tegen mij gezegd hebben in de ⌘-Center je moet enkel betalen indien je de gegevens van je oude simkaart laat kopiëren naar de nieuwe, anders is het gratis.
Volgens verkoper is het enkel gratis als je smartphone in winkel aankoopt... Klonk verdacht, kan iemand bevestigen dat het gratis is?
Reputatie 7
Badge +6
Ik heb nooit moeten betalen voor een nieuwe simkaart. Dat was wel altijd in een Proximus center. Er werd alleen € 5 gevraagd voor het overbrengen van de gegevens van de ene naar de andere simkaart, zoals Elsa al aanhaalde.
Kobe,
Is ook al enige keren door de medewerkers bevestigd geweest op hun proximus twitter pagina, dus zal het wel zeker zo zijn en is het enkel voor kopiëren van data dat men iets aanrekent.
Wil je deze gegarandeerd gratis , ga dan naar een Proximus Center.
Het lijkt me niet abnormaal dat een partner hiervoor een service kost zal aanrekenen ,gezien dit tenslotte iets is waar ze als partner shop niets aan verdienen.
Het verhaal van aankopen en dan gratis krijgen lijkt me dan ook een plausibele uitleg.

Maar in elk geval, in een "echt" proximus center is het steeds gratis, wat partners doen daar heeft Proximus volgens mij geen vat op..
Ik heb nochtans op de proximus twitter pagina al enkele keren kunnen lezen dat er zijn die ook hun beklag deden dat ze hadden moeten betalen en waarop ook deze opmerking gemaakt werd dat ze wel naar een officieel Proximus center geweest waren, maar akkoord het ene Proximus center is het andere niet en zijn ze niet overal even streng en zetten niet over al zoveel puntjes op de i , dat zal dan het "echt" Px Center zijn zoals jij het noemt ;-))

Reageer