Beantwoord

Prijs gsm abbo in pack

  • 18 October 2016
  • 32 reacties
  • 715 Bekeken


Toon eerste bericht

32 reacties

Mij lijkt het ook niet gunstig om te veranderen. Ik zou wel 3gb ipv 2gb hebben, maar het zou me veel duurder uitkomen. Dure gb dus
Reputatie 7
Badge +1
Een ding snap ik nog steeds niet. Mobilus M heeft veel meer dan Smart+25 maar toch gaat Smart+25 met € 1 omhoog terwijl Mobilus M niet omhoog gaat.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Antoon1,

De prijsverhoging van 01/01/2017 is enkel van toepassing op producten en tarieven van vóór 17/10/2016.

Meer info via www.proximus.be/tarieven.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 7
Badge +1
Dag Antoon1,

De prijsverhoging van 01/01/2017 is enkel van toepassing op producten en tarieven van vóór 17/10/2016.

Meer info via www.proximus.be/tarieven.

Groetjes,

Antonella


Dag Antonella,

Bedankt maar dit wist ik al. Dit is helaas geen antwoord op mijn vraag.

Groetjes, Antoon
Badge +4
Een ding snap ik nog steeds niet. Mobilus M heeft veel meer dan Smart+25 maar toch gaat Smart+25 met € 1 omhoog terwijl Mobilus M niet omhoog gaat.Die Smart+25 is van voor die datum zoals antonella zegt, dus daar komt 1 euro bij.
De nieuwe formules genaamd Mobilus krijgen die verhoging van 1 € niet.
Reputatie 7
Badge +1
Een ding snap ik nog steeds niet. Mobilus M heeft veel meer dan Smart+25 maar toch gaat Smart+25 met € 1 omhoog terwijl Mobilus M niet omhoog gaat.Die Smart+25 is van voor die datum zoals antonella zegt, dus daar komt 1 euro bij.
De nieuwe formules genaamd Mobilus krijgen die verhoging van 1 € niet.

Dat klopt. Maar Mobilus M heeft meer mobiele data en gratis een app voor mobiele data dan Smart+25. Waarom gaat de prijs dan alleen van de Smart omhoog want die heeft minder.
Badge +4
Is een oude formule, ze willen de mensen lokken naar de nieuwe Mobilus .... marketing ?! 🙂

Reageer