Skip to main content
Prepaid-kaart is geactiveerd, Mobile S abonnement is toegewezen, we hebben hiervan een bevestiging gekregen en reeds betaald! Gebeld naar 1973 maar we kunnen na 36u nog steeds niet bellen!
toestel al eens volledig laten heropstarten?
Ja, iemand via chat gehad, maar die kon me niet helpen, klantendienst gebeld, maar instructies uitgevoerd, lukt niet

SIM kaart was gekoppeld aan een bepaalde firma en deze is overgezet op onze eigen naam. We moesten deze terug activeren en we hebben een Mobile S abonnement aangekocht en ook de SIM-kaart geïdentificeerd. Maar kreditwaarde blijft 0€. Klantendienst zegt: Gewoon wachten. Maar we wachten nu al meer dan 38u
GSM ook al volledig herstart. De vraag is nu hoe we kunnen controleren of dat abonnement toch effectief gekoppeld is aan de SIM-kaart
Ik weet niet of je een MyProximus account hebt anders moet je daar eens gaan kijken of je iets terugvindt

http://proximus.be/myproximus



Anders morgen eens laten natrekken door iemand van het proximus team

door eventueel een privébericht aan Het Proximus Team te sturen via

    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Ja, maar daar kan ik het nummer niet toevoegen en het tweede heb ik al gedaan. Gewoon hopeloos ?
ik weet niet of ze je mss via het nummer 6000 (+32475156000) kunnen verder helpen!
Ok al geprobeerd. Lukt niet.

Reageer