Ik heb in december 2015 gemaild op een brief die ik ontvangen had, dat als ik via zoomit mijn facturen ging betalen ik 2000 punten extra ging krijgen.
Ik betaal via zoomit en zie mijn aantal punten niet vermeerdert met 2000 punten.
Bladzijde 1 / 1
U kan de premium club klantendienst bereiken op het gratis nr 1910
Beste avhaeren,
Kan u ons via privé bericht uw Proximus klantgegevens sturen aub? Op die manier kunnen we dit even nakijken voor u.
Privébericht via deze link aub:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg,
Marlies
Kan u ons via privé bericht uw Proximus klantgegevens sturen aub? Op die manier kunnen we dit even nakijken voor u.
Privébericht via deze link aub:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg,
Marlies
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.