Premium punten

  • 30 November 2014
  • 22 reacties
  • 472 Bekeken

Hallo,


Ik vroeg mij af wanneer de premium punten worden toegevoegd aan mijn saldo.


Heb een week geleden mijn cloud aangemaakt (600 bonuspunten) en ook naar My Proximus gesurfd (250 bonuspunten).


Tot nu toe nog niet gekregen.


Iemand een idee wat de termijn hiervoor is?

22 reacties

Dit wordt niet direct aangepast maar de juiste termijn weet ik niet maar stel anders eens de vraag door een


privé bericht aan 'Onze medewerkers' door te sturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
THX Elsa
Ik denk dat dit 1 maal maandelijks aangepast word.Die worden dan samengeteld denk ik want anders zou het ook te veel werk worden als ze voor elke klant telkens wanneer ze iets aankopen of een boeket nemen dit moeten aanpassen zou dit misschien te veel werk geven.
Goedemorgen, de punten hiervoor worden in januari toegevoegd aan je puntentotaal, mvg, Danny
goedemorgen, klopt, de punten hiervoor worden steeds 1 maand later toegevoegd en zullen in dit geval in januari zichtbaar zijn. mvg, Danny
Reputatie 5
Badge +3
Op donderdag 27/11/2014 heb ik 3500 punten ingeruild voor 5 gratis VOD films naar keuze (via MyProximus)...de punten werden onmiddellijk afgetrokken, maar mijn films zijn tot op heden nergens te bespeuren! Op MyProximus bij mijn voordelen staat de status van die bestelling nog altijd: in verwerking!


Heb dit gisteren gemeld en gingen het doorsturen aan de bevoegde diensten.


Bedankt allen voor de snelle respons
@Jdm, volgens mij is dit niet zo abnormaal, is hier nog gemeld geweest, maar hoelang (hoeveel dagen) het kan duren weet ik ook niet juist,


't is zoals bij een overschrijving van een bankrekening daar wordt het bedrag ook direct van je rekening afgetrokken, maar vooraleer het op de andere rekening staat duurt het ook dagen ;-)
Beste,

Volgens onze informatie kan dit, net zoals het toevoegen van punten meerdere weken duren.

Vriendelijke groeten,

JG.
't is inderdaad hetgeen we hier al dikwijls gelezen hebben dat het enkele weken kan duren ;-)
Reputatie 5
Badge +3
Beste JG,


Punten aftrekken kan onmiddellijk...daarentegen 5 gratis credits op je on demand profiel toevoegen kan meerdere weken duren? Amai...dit in een digitaal tijdperk!


Mvg
Reputatie 6
Badge +2
Dat is bureaucratie, ambtenaren nemen graag hun tijd voor, ze zullen zich niet opjagen en dat is bij Belgacom/Proximus niet anders, de tijd van 'De collega's' is blijkbaar bij deze firma nog niet voorbij.lach


Het is inderdaad een schande dat dat weken moet duren, als ze willen kunnen ze dat in 2 seconden fiksen maar dat is het hem juist de wil ontbreekt.
Reputatie 5
Badge +3
Zojuist gebeld naar 1910 (Premium club), het antwoord was dat er bij een bestelling een mail wordt verstuurd met alle info inclusief een code voor het product te activeren. Zou deze week nog gebeuren.


Blijkbaar wisten 'onze medewerkers' dit niet?


Mvg
Ik ben nu zo een simpele ziel,maar ik lees hier iets en had het dan toch maar direct bij het rechte einde.Het is logisch dat dit maar eens per maand toegekend word,omwille van alle rompslomp.Meestal ben ik het ook niet eens met sommige werkwijze van proximus.Heb je liever een prijsverhoging zoals bij telenet?Die zal je aan de medewerkers altijd mogen voorleggen,want jullie klagen nu eens op alles en nog wat,wat er dan ook te klagen valt.Als men voor elk ieder die iets bestelt die punten moet bij houden en er zijn honderduizenden klanten bij proximus.Dan moet men 24/24 werken. .Terwijl dat team van medewerkers misschien uit 25 man/vrouwen bestaat.En Elsa wel te verstaan Mannen en vrouwen.knipoog
@Jdm,


Als je langs premium iets inruilt dan kan het tot 6 weken duren vooraleer je de code per mail ontvangt en dan pas stellen ze voor om 1910 te bellen als je nog niets ontvangen hebt .


Dit hebben de medewerkers (Eva van Belgacom) hier al dikwijls gepost op het forum.


PS: ik dacht dat het per post was en niet per e-mail dat de Eva van Belgacom nier gepost heeft, maar mss is dat dan veranderd of hangt het mss af van wat er besteld wordt !?
@Ken , je weet wat ze zeggen hé, 'klagers hebben geen nood' ;-)
Elsa ik heb het hier in ieder geval nooit gelezen,maar bij mij komt het enkel maar door even wat logisch na te denken.Wat dan weer bij anderen op een moeilijker vlak ligt.knipoog
Beste,


Ik heb 2 kinepolis tickets besteld en zie dat ze op 24/11 zouden geleverd zijn?


Maar, ik heb tot op heden niets ontvangen!!!


Waar blijven mijn tickets?


Dank u


Rajae
Volgens ik hier al dikwijls gelezen heb kan het 2 tot 6 weken duren



'De standaard leveringstermijn voor omruilingen via Premium Club bedraagt 2 tot 6 weken.

Indien u 6 weken na het plaatsen van een bestelling niets ontvangen heeft,

mag u contact opnemen met de 1910 om dit te melden.



Beste,


Ja maar er staat datum 24/11, geleverd, dus maw zou ik die hebben ontvangen?


Bij wie moet ik zijn om deze te laten bekijken, want mijn punten zijn ook al reeds afgetrokken.


dank u


best eens een


privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'


of misschien toch eens bellen naar 1910
Beste Rajae, kan je even je gsm nummer doorgeven, dan kijk ik dit voor je na. Mvg Nathalie

Reageer