premium clubkaart nog steeds niet ontvangen

  • 18 October 2011
  • 15 reacties
  • 3385 Bekeken

Reeds ruime tijd geleden is mij belooft dat ik de premium clubkaart zou ontvangen.

Tot op heden nog steeds niets ontvangen. Zijn er onder jullie nog mensen die al lang wachten op de Premium clubkaart.

Voor wie de Premium clubkaart ondertussen toch ontvange heeft, hoe lang hebben jullie er dan moeten op wachten.

Eva heeft al twee keer het nodige proberen te doen, maar ondanks haar goede wil nog steeds niets ontvangen.

15 reacties

beste

ik had begrepen dat bij het wegvallen van het bmix voordeel iedereen toegang zou krijgen tot de premium club, tot op heden lijken dit valse beloftes die niet waargemaakt zijn

Premium Club
Het spijt ons, u voldoet niet aan de voorwaarden om lid te worden van Premium Club.


niet dat het zo belangrijk is, maar zou gewoon een uitleg willen voor de willekeur want m'n zus kreeg wel automatisch haar lidkaart

mvg
Aan mij is inderdaad ook de Premium Club kaart beloofd met een wachttijd van 4 weken. Maar die termijn is reeds een tijdje verstreken, vandaar dit topic. Ook de willekeur die hierboven door Xenne is vermeld gaat natuurlijk niet op. Dat zou niet correct zijn.

De punten van de Premium Club kan ik wel raadplegen en gebruiken via "mijn voordelen" in e-services. Maar andere voordelen van de Premium Club kaart kan je pas gebruiken als je de Premium Club kaart ontvangt. Dus blijft het nog eventjes afwachten hoe het verder zal verlopen op de ontvangst van de kaart.
Reputatie 7
Badge +3
Beste

Ik heb mijn kaart uiteindelijk ontvangen na 6 weken .

Laat het eens weten in een Prive Bericht aan Eva dan zal de lidkaart er vlug aankomen.

mvg,
Reputatie 7
Badge +3
Beste Xenne


Laat het in een prive bericht weten aan Eva .

Je zal het zekers krijgen maar de data base word in een volgorde af gegaan beginnende bij de recentste klanten .

Heeft men me verteld toen ik het voor mijn buur vrouw in orde heb gebracht.

mvg,
Alléz dan, nog wat afwachten dus. Sinds eind augustus is dit al gaande, dus de beloofde 4 weken al lang voorbij. Eva heeft al 2 x een bericht hieromtrent gestuurd. Dus er zit niets anders op dan voorlopig wat geduld te oefenen.
Beste Greetje11 en xenne,

Greetje11, je kaart zou binnen de 2 weken moeten aankomen. Indien je ze dan nog niet hebt, laat dan even iets weten, dan zal ik de bevoegde dienst opnieuw contacteren.

Xenne, kan jij via een privébericht je persoonlijke gegevens doorsturen (naam, klantnr., tel.nr., gsm nr.). Dan zal ik je gegevens doorsturen naar de bevoegde dienst.

Met vriendelijke groeten,

Eva
beste Eva van Belgacom

ik zal u mijn gegevens via privébericht laten geworden.

alvast bedankt om ze door te sturen naar de bevoegde dienst

mvg
Beste Eva,

Nogmaals dank voor je zoveelste interventie.

Mvg,

Greetje
goed nieuws.... Eva heeft mijn lidmaatschap in orde gebracht, ik heb blijkbaar zelfs al 1000 punten ontvangen

bedankt Eva

mvg
Ik ben blij voor U Xenne, ik blijf nog even in afwachting. Normaal gezien zou ik deze binnen een week of zo ook moeten ontvangen volgens Eva.
dank u wel Greetje11

't is wel zo dat ik mijn lidkaart ook nog niet ontvangen heb, maar deze zou per post opgestuurd worden. maar via e-services kan ik nu reeds inloggen op de Premium Club

mvg
Hoi Xenne, inloggen kan ik reeds een tijdje op de Premium CLub, heb ondertussen ook al punten gebruikt. Dat is reeds meer dan een maand geleden opgelost bij mij, maar de kaart laat nog steeds op zich wachten. Bij de presentatie van de kaart in sommige zaken zijn er ook voordelen aan verbonden die interessant kunnen zijn in sommige gevallen. Geduld is een schone deugd hé.
blijkbaar wel ja Knipogen eens benieuwd hoelang ik ga moeten wachten op die kaart...

mvg
Vandaag Premium CLub kaart ONTVANGEN.
Dus voor iedereen die nog aan het wachten is op de ontvangst van de Premium Club kaart, geduld wordt beloond hé. Waarschijnlijk binnenkort voor iedereen die een Premium Club kaart heeft aangevraagd, zal ze weldra in de bus ontvangen.
update: lidkaart vandaag ontvangen

mvg

Reageer