Beantwoord

premium club punten vervallen

  • 10 March 2016
  • 4 reacties
  • 271 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Hallo,
ik had zoveel punten maar waarom vervallen die steeds zo kan ik nooit het gewenste cadeau hebben.
Ik moet steeds de kleintjes eruit halen ik zou graag voor de iPhone willen gaan maar dat zijn zoveel punten waarom worden er steeds berichten gestuurd dat er 700 punten enz zullen vervallen ik zou die wel graag willen blijven verder sparen.
Ik snap er eigenlijk niets van.
icon

Beste antwoord door Marleen 10 March 2016, 07:22

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hallo,
Premiumpunten zijn 2 jaar geldig vanaf het ogenblik dat ze worden toegekend. Verworven punten die vervallen worden 4 maal per jaar, op de laatste dag van de maanden maart, juni, september en december in mindering gebracht.
Zo staat het in de algemene voorwaarden.
MVG
PS: Een Premium Club lid kan wel zijn punten doorgeven, dus ook aan jou. Misschien is dat een idee?

Alle informatie over Premium club vind je hier: www.proximus.be/nl/id_cr_club1/particulieren/discover/je-trouww-beloond/premium-club.html
PS: Je kan/mag wel punten ruilen met met o.a. vrienden en familie. Misschien is dat een idee?
-> Premium club punten Ruilen & Verkopen
Reputatie 2
Badge +1
ja Alain, ik had vroeger hetzelfde probleem. Heb er al dikwijls over geklaagd en soms.... heel soms hebben ze dan een aanpassing gedaan.

Slim is natuurlijk anders, ze zouden beter minder punten geven dan, maar wel altijd laten staan zodat we tenminste weten waar we aan toe zijn én dat we zo kunnen sparen voor een deftig cadeau.
Ik heb de mijne verleden maand ingeruild omdat er anders meer dan 3000 zouden verdwijnen.
Nog veel beter trouw beloond in korting op factuur geven, en daarmee kan iedereen kopen wanneer en wat hij zelf wilt, en het geeft voor velen een beter gevoel want dan is het factuur bedrag ook lager 😉

Reageer