Beantwoord

Premium club: punten raadplegen lukt niet

  • 7 March 2016
  • 8 reacties
  • 430 Bekeken

Hallo,

Al enkele weken werkt de link van mijn Premium club in MyProximus niet meer.
Telkens ik op ''Mijn punten raadplegen' klik, krijg ik de melding:


Oops!

Because of a technical outage we can not display this service. Please try again later.


Dit is echter nu al weken zo, dus ik vroeg me af wanneer dit opgelost wordt?
Mijn klantnummer= 485631216
icon

Beste antwoord door Wim 8 March 2016, 12:31

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Met welke browser werk je? Anders eens een andere browser proberen.

À propos, klantnummer nooit vermelden op het forum, enkel in een privé bericht.
Nee, in een andere browser werkt het ook niet.
Reputatie 7
Badge +6
Als er echt niets anders lukt, neem dan eens contact op met het gratis nummer 1910.
Heb je soms de MyProximus app op je smartphone, dan kan je ook daar je premiumpunten inruilen.
PS: Soms helpt het ook met het verwijderen van cookies, het uitzetten van van addblockers, privacy tools enz.
Heb het probleem op verschillende pc's, dus ik denk dat het aan de link ligt, en het probleem niet pc-gebonden is.
Reputatie 7
Badge +6
Dan kan je het toch beter eens proberen via het nummer 1910, of via de klantendienst, dan kunnen die je instellingen eens nakijken.
Reputatie 3
Badge
Dag Sophie,

Kunt u via een privébericht aan het Proximus team de volgende gegevens bezorgen : uw klantnr., my proximus login, e-mailadres, gsm nr.

Ik zal het dan door de bevoegde dienst laten nakijken.

Mvg,

Jos
Dag Sophie,

Kunt u via een privébericht aan het Proximus team de volgende gegevens bezorgen : uw klantnr., my proximus login, e-mailadres, gsm nr.

Ik zal het dan door de bevoegde dienst laten nakijken.

Mvg,

Jos


En hoe stuur ik jou een privébericht?
Wanneer ik op je naam klik, krijg ik geen optie om een bericht te verzenden, hoewel de optie in mijn instellingen wel aanstaat.
Reputatie 7
Badge +6
Sophie,

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Opslaan" te klikken (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Mvg,
Wim

Reageer