Hallo,
Al enkele weken werkt de link van mijn Premium club in MyProximus niet meer.
Telkens ik op ''Mijn punten raadplegen' klik, krijg ik de melding:
Oops!
Because of a technical outage we can not display this service. Please try again later.
Dit is echter nu al weken zo, dus ik vroeg me af wanneer dit opgelost wordt?
Mijn klantnummer= 485631216
Beantwoord
Premium club: punten raadplegen lukt niet
Beste antwoord door Wim
Sophie,
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Opslaan" te klikken (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Mvg,
Wim
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Opslaan" te klikken (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Mvg,
Wim
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
