Skip to main content
Hallo,heb een deel van mijn punten omgezet in film op aanvraag.Bij mijn laatste bestellingen staat er dat deze is uitgevoerd,maar er staat niet in hoe men deze moet activeren om een film te kijken!Is dit met een code?Er staat wel in het menu dat ik recht heb op 1 film,maar er is geen code doorgestuurd!
Die punten worden nu onmiddellijk omgezet in een 'credit' op je decoder: als je nu een film huurt zou je bij het bevestigen van het huren moeten zien dat er dan een credit wordt afgetrokken.

MVG
Die bevestiging heb ik gehad maar er stond niet bij hoe ik de film moest starten blijkbaar moet je het kinderslot code ingeven!
Heb je zelf de kinderslotcode ingesteld/veranderd?

De standaardcode is 1234.

MVG
Juist,hadden ze wel ergens kunnen vermelden.
Dat staat wel ergens op de site van Proximus natuurlijk, maar waar nu juist, dat herinner ik mij ook niet meer.

In elk geval, veel kijkplezier.

Gevonden: www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_pin_code/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/instellingen-aanpassen/pincodes-voor-proximus-tv.html

Reageer