Beantwoord

Premium Club punten inruilen actie 'Black Friday-Saturday'

  • 25 November 2017
  • 13 reacties
  • 427 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2
Gisteren heb ik punten ingeruild met 10% korting dankzij de Black Friday - Saterday actie.
Bij de buurman lukte dit niet meer: 'catalogus niet beschikbaar, probeer later opnieuw'.
Vandaag wordt de korting niet verrekend terwijl de actie nog loopt(zie afbeelding)?
en stel ik vast dat mijn bestelling van gisteren niet is uitgevoerd, ondanks de positieve bevestiging.
icon

Beste antwoord door FrankJ 25 November 2017, 18:56

Bekijk origineel

13 reacties

Hier hetzelfde probleem. De mail geeft een korting van -10% aan op vrijdag EN zaterdag, maar korting niet te zien als je de punten wil inruilen...
Zelfde probleem: gisteren vrijdag was de korting wel zichtbaar, vandaag zaterdag niet meer. Heb vandaag dan toch 1200 punten ingeruild, moest volgens actie -10% dus 1080 punten zijn, met andere woorden ik zal 120 punten terugeisen wegens niet-correcte verrekening actie. Ik roep iedereen op die vandaag zaterdag punten heeft ingeruild en dus recht had op 10% Black Friday & Saturday korting om hetzelfde te doen!!
Correctie bij vorig bericht: de korting wordt niet getoond, ook niet op het moment van inruilen van punten, maar blijkt uiteindelijk WEL verrekend, en dus het saldo is correct (met 10% minder uitgegeven punten). Niks aan de hand dus, maar wel zeer verwarrend, en dat was gisteren niet zo...
Dus de dag erna is het Black Magic 😉
Reputatie 4
Badge +2
Vandaag staat de banner die 10% korting belooft er nog steeds!
Deze korting wordt niet getoond en wordt ook niet verrekend!
Ja, heb dit ook gezien ik heb gemaild en zelfs 1.30 uur gewacht aan telefoon tot op vandaag nog steeds geen antwoord gehad. Ik vind het absoluut niet kunnen van Proximus en verwacht een rechtzetting voor iedereen.
Reputatie 4
Badge +2
Ik wil hier eerlijk zeggen dat 'elk probleem', dat ik tot nog toe gemeld heb, groot of klein, door Proximus werd erkend en opgelost.
Soms had ik een tikkeltje meer geduld nodig dan ik zou wensen, maar telkens kwam er een oplossing.
Ik blijf na meer dan 35 jaar nog steeds een tevreden klant.
Ook de chat dienst heeft mij al verscheidene keren uitstekend geholpen.
Mijn Pa zegt net het zelfde, dus het is zeker niet voor iedereen allemaal kommer en kwel bij Proximus.
Ja. Argenteus, na 1 week wachten een vriendelijke dame aan de lijn gehad, die me trouwens zelf belde, om het probleem nader te verklaren en door te sturen naar een andere dienst. Nog geen oplossing weliswaar, maar zijn nog in blijde verwachting van een positief antwoord, hoop ik.
Reputatie 4
Badge +2
Goedemorgen Mabi, Ik kreeg evenmin al antwoord. Ook niet op het privé bericht met dezelfde inhoud.
Ik dacht even de onterecht van mijn saldo afgetrokken punten dubbel en dik te hebben teruggekregen, maar het waren aan het saldo toegevoegde punten na deelname Premium Club-quiz.
Ik blijf dus net als jij nog geduldig wachten.
Ik stel mij wel de vraag wie mijn topic als 'beantwoord' en 'beste antwoord' heeft gemarkeerd.
PS: ik weet niet wat er gaande is maar het is de laatste tijd wel abnormaal lang wachten, ik heb een zeer simpele vraag gesteld, al 2 maanden geleden en af en toe eens een herinnering gestuurd, maar er komt maar geen antwoord, heb ik nog nooit meegemaakt, altijd kreeg ik de zelfde dag of max. 2 dagen later al een antwoord als ik een vraag stelde op twitter.
Reputatie 4
Badge +2
Hallo Martin, ik heb net dezelfde ervaring. Wat mij eveneens is opgevallen is dat het 'aantal' privé berichten niet meer wordt verhoogd telkens ik een privé bericht of herinnering stuur.
Goedemorgen Argenteus, wat ik ook vaststel dat ik niet kan zien of een DM gelezen werd, waarschijnlijk hebben ze dit bij Proximus uitgeschakeld of zo ...!

Reageer