Premium Club, optie: punten inruilen voor nationale belminuten niet meer zichtbaar
Via e-services is de optie 'punten inruilen voor nationale belminuten' niet meer zichtbaar.
Mijn buurman(Pack Start: TV,Internet, Vaste lijn) kan deze optie niet meer kiezen, en kan zijn punten bij dus niet omruilen.
Ik (Pack Comfort: TV, Internet, Vaste lijn) zie deze optie echter wel.
A
Beste Argenteus,
Graag ontvang ik het klantnummer + e-Services login + emailadres van je buurman.
Hij mag ons deze gegevens uiteraard ook zelf bezorgen (eventueel in een privébericht).
Met vriendelijke groeten,
Eva
Graag ontvang ik het klantnummer + e-Services login + emailadres van je buurman.
Hij mag ons deze gegevens uiteraard ook zelf bezorgen (eventueel in een privébericht).
Met vriendelijke groeten,
Eva
A
Beste Argenteus,
Bedankt voor uw feedback.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Bedankt voor uw feedback.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.