Skip to main content

Premium club => Nog geen steeds geen gratis belminuten ontvangen

  • April 13, 2014
  • 4 reacties
  • 295 Bekeken


Geachte,


Ik heb op 31/03/2014 mijn punten omgeruild via de dienst Premium club.


De punten zijn reeds afgetrokken. Tot op heden heb ik nog geen gratis belminuten ontvangen.


Is er iets misgelopen met de verwerking van mijn bestelling?


Met vriendelijke groeten,


Nenita












30 gratis nationale belminuten: vaste Belgacom-lijn

1

31/03/2014

Bestelling in verwerking




Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

  • April 14, 2014
Beste, is het mogelijk om ons via een privébericht uw klantgegevens door te geven alstublieft? Dan kijken we het even voor u na. Met vriendelijke groeten, Eva

  • April 16, 2014
Beste, is het mogelijk om ons via een privébericht uw klantgegevens door
te geven alstublieft? Dan kijken we het even voor u na. Met hartelijke groeten, Eva

  • April 23, 2014



















Beste,

Via welk klantnummer heeft u de inruiling laten uitvoeren? Een pay&go kaart kan geen punten sparen voor het Premium en/of Bizz Club systeem.

Het is inderdaad zo dat uw belkrediet vervalt op 10/05/2014, indien er geen herlading plaats vind.

Wanneer u een bestelling plaats via Premium en/of Bizz club kan de levering 5 a 8 weken duren, echter is het niet exact te bepalen wanneer een levering zal plaats vinden.

Met vriendelijke groeten,

Eva






  • April 24, 2014
Beste,
Kan u mij via een privé bericht uw klantgegevens bezorgen?Dan kan ik aan de hand daarvan uw bestelling nakijken.
Met vriendelijke groeten,
Eva