Vraag

Premium Club - Kinepolis tickets vervallen ondanks nergens vermelding vervaldatum (in 01/2015 NVT!)

  • 13 September 2016
  • 5 reacties
  • 687 Bekeken

Beste, het heeft wat voeten in de aarde gehad maar uiteindelijk heb ik na veel over en weer gemail, gebel enz eindelijk de kinepoliscode doorgekregen voor mijn aangekochte ticket van januari 2015 (twv 3000 punten). Zoals u kan zien op bijgevoegde mail én ook online op de bestelhistoriek (voorbije 2 jaar) staat er nergens iets vermeld van een vervaldatum. Toegegeven, het is een beetje blijven liggen (zwangerschap, bevalling, verbouwing, verhuizen en een kleine peuter kunnen dat effect al eens hebben 🙂 ). Nu willen mijn man en ik op "date night" (long overdue) en ons filmticket inruilen. Werkt het toch wel niet zeker 😞. Kunnen jullie ons helpen met ofwel een nieuwe code of wel de teruggave van onze 3000 punten. Alvast bedankt voor de hulp!

5 reacties

bel mss met hun klantendienst 1910 of ze u daar kunnen verder helpen
of een privébericht sturen =>
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Privé bericht naar 'Het Proximus Team' gestuurd. Ik hoop op een gunstige reactie. Groeten, KimP87
Reputatie 7
Badge +3
Ja, tickets blijven normaal gezien maar beperkt geldig. Ik bestel ze altijd de dag dat ik naar de film ga, niet eerder. Dan ben je zeker dat ze niet ergens blijven liggen.
zijn ze ongeveer 6 maand geldig (toch toen ik er besteld heb, had ik ongeveer 6 maand de tijd)
Ik had ze toen in januari '15 besteld met de bedoeling het met mijn verjaardag (maart '15) te gebruiken maar door een fout van - proximus of kinepolis, laat ik in het midden - zijn de tickets nooit per mail, noch per brief aangekomen, waardoor ik pas ergens eind april '15 de code heb doorgekregen, zonder enige andere info. Daar kon ik dus onmogelijk uit opmaken hoe lang ze geldig waren, maar als je spiegelt aan die vrijbiljetten die je van het werk enz als eens cadeau krijgt, is dat toch wel even. Ter voorbeeld: ik heb vorig jaar van de werkgever van mijn man tickets gekregen en die zijn nog geldig tem 21-1-2017 dus bijna 2 jaar...

Reageer