Premium club kinepolis tickets

  • 25 December 2017
  • 3 reacties
  • 425 Bekeken

Waarom kan ik geen bioscoop tickets bestellen op de premium club? Artikel niet in voorraad staat hier. Het is toch alleen maar een email verzenden?
Btw, waarom vervallen om de zoveem tijd zoveel punten. Zo kunnen we voor geen enkele grote aanbieding meedoen omdat we nooit zoveel punten kunnen sparen. Ik begrijp dat dit wel een of andere marketing truk achter zit om meer uit te geven en zo meer punten te halen. Maar toch lijkt dit nergens op... als proximus de dan nog door haar klanten gespaarde punten die vervallen automatisch zou gebruiken om vaccins of yoga of om goede
Doelen te steunen zou gebruiken ipv in hun eigen zakken te draaien dan zou ik dit wel een goed antwoord vinden.

Maargoed ik wil bioscoop tickets bestellen met mijn zuurverdiende punten die gaan vervallen....

Mvg jorem

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste Lindsey, soms hebben we inderdaad een stockbreuk op dergelijke geschenken. Ook van deze emails hebben we een voorraad nodig in samenspraak met Kinepolis. Wat betreft het vervallen van de punten, dit werd helaas zo door Proximus bepaald. Ik begrijp dat dit soms jammer is wanneer je wilt sparen voor een groter cadeau, maar we kunnen hier helaas niets aan doen. Kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven? Dan kijk ik voor je na wat op dit moment de mogelijkheden zijn. Groetjes Freya
Reputatie 7
Badge +1
Beste Lindsey, soms hebben we inderdaad een stockbreuk op dergelijke geschenken. Ook van deze emails hebben we een voorraad nodig in samenspraak met Kinepolis. Wat betreft het vervallen van de punten, dit werd helaas zo door Proximus bepaald. Ik begrijp dat dit soms jammer is wanneer je wilt sparen voor een groter cadeau, maar we kunnen hier helaas niets aan doen. Kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven? Dan kijk ik voor je na wat op dit moment de mogelijkheden zijn. Groetjes Freya
Hallo Freya, voor het vervallen van de punten vindt ik dat PX haar policie moet aanpassen. Je kunt nooit sparen voor iets groots. Nu vervallen er per 30-06-2018 namelijk 425 punten. Moet je voor die datum weer iets pakken wat je misschien niet nodig hebt. Toch een kleine moeite voor PX deze aanpassing. Mvg, Antoon
Ik heb net het zelfde voor, ze vervallen inderdaad te vlug om voor iets deftig te kunnen sparen.

Reageer