Beantwoord

Premium Club: kan punten niet inruilen wegens géén email adres + melding technisch probleem !


Hallo,
Ik probeer al een paar weken mijn punten in te ruilen via My Proximus.
Dit lukt niet, er komt steeds een popup dat ik mijn email adres moet invullen.
Als ik deze invul krijg ik vervolgens een foutmelding 'wegens technische redenen is dit niet mogelijk'
Heb hieromtrent al paar klachten geopend, deze worden steeds zonder woordje uitleg afgesloten zonder oplossing.
Wie kan mij hierbij helpen?
Groet,
Danny.
icon

Beste antwoord door JessicaR 7 April 2016, 08:49

Bekijk origineel

19 reacties

Dag Mrzipper,

het is aangeraden om onze website even in een andere browser te testen en cookied en tijdelijks internetbestanden te verwijderen om na te gaan of je deze foutmemding nog steeds ontvangt.

Indien bovenstaande handelingen geen oplossing bieden, mag je mij via een privé bericht jouw klantenrekening en logingegevens doorsturen zodat een technisch dossier verstuurd kan worden naar het MyProximus team. Deze dienst contacteert je zo snel mogelijk van zodra jouw dossier behandeld wordt. Kan je mij bij deze ook een contactnummer doorsturen?

Met vriendelijke groeten,

Jessica.
@mrzipper,

lees ook eens waar je moet opletten -> surf naar Premium-club-punten-inruilen-lukt-niet
Hallo,
Heb vanalles geprobeerd......ook met andere browsers...
Lukt NIET.
Zie printscreen in bijlage voor de foutmelding.....
😠
Reputatie 7
Badge +6
Als alle bovenstaande middelen niet helpen, kan je het gratis nummer 1910 bellen (premium club klantendienst). Men kan daar wel je klantnummer vragen.
Als je de MyProximus app hebt op je smartphone, kan je ook daamee je punten inruilen.
Je zal in elk geval je instellingen moeten (laten) nakijken, want normaal is het niet.
MVG
Ik weet niet of ze je profiel ook gaan nakijken als je naar 1910 belt, anders gewoon hiervoor naar helpdesk bellen 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
Reputatie 7
Badge +6
Nee, 1910 zal dat niet doen. Ik dacht daarbij eerder aan het voorstel van JessicaR.
Het is alleen te hopen dat mrzipper, zoals nog wel eens gebeurd is, niet van het kastje (1910) naar de muur(080022800) wordt gestuurd.
Ik weet nu niet wanneer TS nog eens geprobeerd heeft op MyProximus maar er waren de laatste dagen heel veel problemen met myproximus , nu nog altijd naar het schijnt, maar zijn er mee bezig, en ook zelfs met lezen van skynet mail via het web
Ik weet nu niet wanneer TS nog eens geprobeerd heeft op MyProximus maar er waren de laatste dagen heel veel problemen met myproximus , nu nog altijd naar het schijnt, maar zijn er mee bezig, en ook zelfs met lezen van skynet mail via het web

Hoi,
Het probleem doet zich al een paar maanden voor.
Ik heb hiervoor al 2 klachten geopend, deze worden helaas steeds zonder woordje uitleg afgesloten....
Wat ik hier soms als antwoord lees van proximus medewerkers is dat als het staat aangegeven als afgesloten dat dit betekent dat de bevoegde dienst het verder opvolgt en aan de oplossing werkt.
Reputatie 7
Badge +6
Hopelijk blijven ze niet aan een oplossing werken tot de punten vervallen zijn. 😞
Dat zal de reden zijn Marleen , goed gezien, :)


🆒
Reputatie 7
Badge +6
@ mrzipper: je bent toch zeker dat je onlangs geen privacy tool hebt geïnstalleerd of zoiets, want ik heb het eens geprobeerd via allerlei browsers en het werkt altijd, ook met Ublock en Ghostery, maar het loopt mis als ik Privacy Badger activeer.
Het is maar een suggestie, omdat al de rest niet lijkt te werken.
Ik veronderstel dat TS dit gedaan heeft zoals voorgesteld werd hier -> https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/premium-club-punten-niet-inruilen-wegens-geen-email-adres-melding-technisch-probleem--34253?postid=544330
Bij mij werkt het ook maar er zijn er verschillenden die melden dat het niet werkt heb ik gezien.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo,
Heb vanalles geprobeerd......ook met andere browsers...
Lukt NIET.
Zie printscreen in bijlage voor de foutmelding.....
:@

Als ik je scherm goed lees, zie ik bovenaan staan dat je een nieuw mailadres moet ingeven. Heb je dat al geprobeerd ? Bovenaan in de rode balk staat achteraan een link. Klik daar op, dan zou je je gegevens moeten kunnen aanpassen.
.....tot heden is het probleem nog steeds niet opgelost.....
niks / nooit reactie op mijn schriftelijke klachten ontvangen......
heeeeeelp :?
Oh my god, ik zie zonet dat Belgacom mijn klacht van 10.03 ALWEER ZONDER OPLOSSING heeft AFGESLOTEN?
Klachtnummer: 25259470
Dit is al de 3e keer dat ik voor dit zelfde probleem een klacht open en dat ze deze zonder oplossing afsluiten?
Komaan zeg......:@
Zie printscreen ivm alweer afsluiten van mijn klacht zonder oplossing.
Ik geef je het antwoord van proximus mee hierop: Zij beweren dat de aanduiding "klacht afgesloten" in MyProximus wil zeggen dat het nu in handen is van de bevoegde persoon voor verdere afhandeling en oplossing van het probleem.
Moest ik u zijn ik zou ofwel bellen 0800 22 800 of een privé bericht sturen naar "het proximus team" en vragen hoe het nu eindelijk zit met je dossier.
Ik geef je het antwoord van proximus mee hierop: Zij beweren dat de aanduiding "klacht afgesloten" in MyProximus wil zeggen dat het nu in handen is van de bevoegde persoon voor verdere afhandeling en oplossing van het probleem.
Moest ik u zijn ik zou ofwel bellen 0800 22 800 of een privé bericht sturen naar "het proximus team" en vragen hoe het nu eindelijk zit met je dossier.


Hey Elsa, bedankt om het mee op te volgen, maar geloof me, ik heb hier eveneens al meermaals voor gebeld en mijn vorige 2 klachten voor ditzelfde probleem werden het afgelopen half jaar ook al zonder oplossing afgesloten ......

Reageer