Beantwoord

Premium club aanbod

  • 27 April 2016
  • 3 reacties
  • 312 Bekeken

Op 25 april, kreeg ik een mail waarin ik via mijn gespaarde Premium club punten + opleg van 50 euro een smartphone Acer Z330 kon bestellen en dit tot 30 mei. Dit kwam goed uit want de batterij van mijn oeroude gsm heeft de geest gegeven. Tot mijn groot ongenoegen moest ik vaststellen dat dit artikel 1 uur later niet meer in voorraad is. Sterker nog, er is tot op vandaag geen enkele gsm of smartphone beschikbaar.
Blijkbaar zijn er, net zoals bij de meeste winkels, maar een paar "aanbiedingen" beschikbaar en is die mail enkel maar bedoelt om klanten naar de winkel te lokken om een (duurder) toestel aan te smeren en dan nog liefst met een duur abonnement.
Erger nog: blijkbaar verdwijnen er na enige tijd punten uit je "spaarpot". Bedankt voor het aanbod Proximus, jullie zijn niet beter dan de anderen.
icon

Beste antwoord door KoenN 27 April 2016, 12:23

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Harry_014

Ik heb even alles nagekeken zie dat de Acer Z330 toch beschikbaar zou moeten zijn.

Heb je dit ondertussen al eens opnieuw geprobeerd?

Normaal zou je deze zeker moeten kunnen bestellen en loop je binnenkort rond met een nieuwe smartphone. ;-)

Met vriendelijke groeten

Koen
Dag Koen,

Na mijn eerste post van 1 uur geleden als bij wonder terug leverbaar. Inmiddels besteld.

Mvg,
Harry
Reputatie 7
Badge +4
Super!

Veel plezier met uw nieuwe toestel binnenkort

Mvg

Koen

Reageer