Vraag

Premium club

  • 24 January 2017
  • 1 reactie
  • 181 Bekeken

Ik heb enige tijd geleden als hulp voor een bejaarde dame met haar premium punten voor 15 €
connecties op haar vaste lijn besteld, iets waarvan ik zeker ben dat dit klopt .
Men stuurde haar dan de code 8371689916898.
Door ziekte heeft het een tijdje geduurd voor ze er kan gebruik van maken.
Maar nu blijkt de de code die men stuurde voor gsm zou zijn, wat ik helemaal niet besteld heb.
Ook het tel.nr.1911 dat op haar mail staat zou volgens 080022800 niet kloppen en zou 1910
moeten zijn.
In de Proximus winkel in Wijnegem zegt me dat het verkeerd is omdat die code voor gsm zou zijn,
maar ze kunnen me daar niet helpen, dat moet ik zelf doen .
Wil U zo goed zijn dit probleem op te lossen, en de correspondentie langs mij te doen.
Hier haar gegevens:
Basstanie Gemma Klant nr.0003362287
Tel. 033218328
Mag ik U vragen de correspontentie langs mij te doen omdat ik haar zaak behartig.
Mvr. Gr.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2
Hallo Charles_022!

Ik heb deze order teruggevonden, en dit gaat over datum 20/11/2016.

Helaas kunnen wij dit met onze achterliggende dienst niet meer betwisten aangezien de tijd tussen uw opmerking en de aankoop van de promocode langer is als 30 dagen.

Onze excuses voor dit ongemak...

Mvg,

Wouter

Reageer