Proximus blokkeert standaard poort 80. Ik moet dit deblokkeren teneinde mijn recorder te kunnen bereiken.
Onderstaande link zegt dat je dit zelf kan aanvragen via MyProximus
via de button 'Bekijk mijn Producten'
Deze button staat niet op mijn MyProximus account.
Kijk ik ernaast of is dit oude informatie? wat zijn alternatieve methoden om deze poort te deblokkeren? de nachtdienst-support kan niet helpen.
dank
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ports_unblock_webtrouble/particulieren/welkom-bij-support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-website/internetpoorten-openen.html
Bladzijde 1 / 1
?
MyProximus - Mijn producten - Internet:bekijk & configureer internet opties - instellingen Bbox - lage beveiliging
MyProximus - Mijn producten - Internet:bekijk & configureer internet opties - instellingen Bbox - lage beveiliging
Onderstaande link zegt dat je dit zelf kan aanvragen via MyProximus
via de button 'Bekijk mijn Producten'
Deze button staat niet op mijn MyProximus account.
Kijk ik ernaast of is dit oude informatie? wat zijn alternatieve methoden om deze poort te deblokkeren? de nachtdienst-support kan niet helpen.
dank
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ports_unblock_webtrouble/particulieren/welkom-bij-support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-website/internetpoorten-openen.html
Dit kan en is nog gebeurd (gemeld op het forum) , als je die niet ziet zal iemand van proximus iets aan de settings moeten doen
Hey Vincec, normaal gezien moet je dit inderdaad via je MyProximus kunnen aanpassen. Stuur ons even je telnr of klantid door via privébericht naar Het Proximus Team. Dan kijken we dit voor je na!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.