POORT 80

  • 5 November 2015
  • 12 reacties
  • 209 Bekeken

Waarom word poort 80 van mijn modem elke maand afgesloten?




Ik moet deze elke keer terug opnieuw opzetten voor mijn nas drive (een WD my cloud) Ik heb dit nodig voor mijn bestanden op het werk en mijn muziek bestanden voor onderweg. Doe er iets aan aub. Want een andere modem daarvoor plaatsen zal niet werken. Als poort 80 dicht is op mijn bbox zal deze ook automatish dicht staan op de externe modem.

12 reacties

hoe staat het aangegeven in je 'MyProximus' verandert dat daar ook iedere keer
Nu heb ik deze weer open gezet ja via my proximus en het veranderd elke maand. OF als ik de modem op factory settings moet zetten van de technishe dienst.
Zal zeker weer één van de bugs zijn van de bbox3 (buiten de Facr ervan natuurlijk) , heb je er ene van technicolor
Hoe kan je dit zien of ik er een van technicolor heb?
bij de technicolor staan de vier ethernetpoorten mooi naast elkaar en bij de andere staan deze twee aan twee
dan heb ik die andere
Inderdaad je hebt de sagemcom, heb je al eens de technische dienst 0800 22 800 (7/7 tot 22u en tot 24 voor tv) gevraagd of het fenomeen gekend is bij hen.


Of via Mail => contact_email


optie: Internet


optie: ik heb een klacht


en dan je probleem of vraag beschrijven
NB: moest je een antwoord krijgen via één of andere weg, is het altijd interessant voor de forumleden als je de uitleg hier in het kort formuleert.
Hier word geen ondersteuning op gegeven 😞
stel anders nog eens je probleem op het ander forum =>> http://userbase.be/forum" target="_blank
Reputatie 2
Badge +1
Je NAS op een andere poort instellen
Intern mag dezelfde blijven maar extern bv 10080 kiezen

Reageer