Vraag

Playstation 4 probleem

  • 1 October 2016
  • 7 reacties
  • 424 Bekeken

Heb nooit problemen gehad met mijn internetverbinding op de Playstation maar nu is het echt ondragelijk.

Ik speel voornamelijk het spel 'Destiny' en krijg hier steeds error codes. Wegens een software bug in de nieuwe playstation software kan ik niet via PPPOE verbinden omdat de party chat niet meer werkt.

Maar via het normale NAT 2 die ik krijg heb ik dus de ene error na de andere. Heb mijn Playstation een vast IP gegeven in mijn bbox 3 en via DMZ aangesloten. Heb ook poorten geopened maar krijg steeds dezelfde error codes.

Ligt het probleem bij Proximus?

Help AUB

7 reacties

Reputatie 2
Wij hebben ook problemen gehad met Destiny.
We hadden een Bbox 3 van "Technicolor". 
Na lang zoeken en bellen naar helpdesk kreeg ik een medewerker te pakken
die van het probleem afwist en mij vertelde dat de Bbox van "Technicolor" 
zijn NAT type niet compatibel is met PS4.
Als oplossing moest ik Bbox 3 gaan halen van "Sagemcom".
Alles werkte nadien perfect, zonder ook maar iets te moeten instellen.
Hey Thx!

Een idee hoe ik kan zien welke modem ik heb?

Heb deze destijds wel aangekocht en niet bij een installatiepakket gekregen.
Reputatie 2
Als je kijkt op deze foto hier en die gele poorten zijn ook zo in twee aparte blokjes verdeeld dan heb je een sagemcom anders een technicolor
Ik heb precies een technicolor

http://i.imgur.com/UwLQ8d8.jpg

Is er nog een andere router/modem die ik kan gebruiken ipv belgacom's bbox
Reputatie 2
Je kan ook een ander router achter je bbox hangen en daarmee een pppoe verbinding maken.
Zal eens proberen een andere bbox te krijgen bij Belgacom, probleem is dat ik deze gekocht heb toen hij juist uitkwam. Heb wel nog mijn oude bbox 2 ergens liggen
Reputatie 2
Buiten garantie zal het moeilijk worden om die nog te kunnen wisselen voor een sagemcom.
Ook op zondag kan je bellen naar 080022800 en het eens vragen wat eventeel mogelijk is!.
Voor een router achter je bbox staat er ook want info hier

Reageer