Play-off 1 Jupiler Pro League

  • 28 February 2012
  • 7 reacties
  • 1081 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3
Weet er iemand al waar we de play-off 1 wedstrijden van de Jupiler Pro League voetbal gaan zien? BGC of Telenet? Worden die ook verdeeld?

Mvg.

7 reacties

Van Play Off 1 mag Telenet 26 van de 30 matchen tonen, aangevuld met 4 van Play off 2 of 3. de rest komt op Belgacom 11.

zal dus mager beestje worden op Belgacom


mvg

Reputatie 5
Badge +3
Dus m.a.w. BGC-klanten hebben omtrent voetbal weeral eens pech, kan een machtig bedrijf als BGC daar niets aan doen?

Stel deze vraag aan Eva? Kan je de uitleg van xenne bevestigen?

Mvg.
tsja, de voornaamse rechten zijn nu éénmaal deze zomer verkocht aan Telenet. en dit voor een periode van 3 voetbalseizoenen.

belgacom heeft wel een klein packet aangekocht van mindere matchen, en dit ook voor periode van 3 voetbalseizoenen.

dus de situatie ligt vast gedurende 3 seizoenen, met de uitzondering dat Telenet de komende 2 voetbalseizoenen alles zal tonen, dus ook wat er op belgacom te zien is

mvg
Badge
Dus overschakelen naar Telenet!! ( excuses als dit spam is ).


Grtz
Badge
I'm back. In alle geuren en kleuren.Ze zouden is beter wat slimmer moeten worden in dit apenland.En dan hoeven we ook niet om de x aantal jaar van provider te veranderen.Ben deze week mijn box gaan binnen brengen en ze vroegen me de reden waarom ik weg ging.Ik heb dood gewoon gezegd om de voedbal.En die mevrouw begreep het doodgewoon.Dus ik denk dat er nog vele zullen volgen.
Reputatie 2
Badge
@xenne; eens benieuwd waar Telenet die andere matchen gaat tonen, ze hebben geen zenders genoeg.

Ik denk niet meteen dat gewone ploegen zinnens gaan zijn in de vooravond of 's middags te gaan spelen.
Badge
Dat zijn zorgen voor later. Spaans voetbal zit nu toch al hier en het franse is ook minder dan vroeger.Er zullen altijd kanalen bij moeten komen,maar als je dan weet dat ze in Limburg met 26 zenders meer zitten dan op andere plaatsen dan zal misschien die mogelijkheid wel bestaan om het aantal kanalen uit te breiden op die zwakkere plekken.Er word nu wel s'middags gespeeld.Deze zondag waren er 3 matchen achter een. Volgende week weer 2 één om half 3 en om half 6.

Reageer