Beantwoord

Plattelands tv

  • 21 January 2016
  • 15 reacties
  • 326 Bekeken

Hoe komt het dat we op de zender Plattelands TV geen mogelijkheid krijgen voor op te nemen? Alle andere zenders wel?
icon

Beste antwoord door Techno Turlinckx 21 January 2016, 20:41

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hallo,
Daarnet heb ik het programma Countryfile opgenomen, speciaal om te checken voor je en opnemen via de TV gids is hier geen enkel probleem. Allicht bedoel je opnames programmeren via de Proximus TV app, want dat gaat inderdaad niet.
MVG
bij ons ook niet via de tv gids hoor...raar..in de Proximuswinkel hebben ze dit ook uitgetest en daar ging het ook niet...
Reputatie 7
Badge +6
Ik heb het nog eens geprobeerd en het lukt me opnieuw. Dat is dan ook de eerste keer dat hier iets lukt dat in een Proximus center niet kan.Ik heb een stukje Horse & Country opgenomen zonder problemen en kan het ook bekijken.
Raar is het zeker en ik hoop dat iemand van Proximus dat eens nakijkt.
Geprobeerd op mijn v5 compact en kan ook niet opnemen van Plattelands tv
Reputatie 7
Badge +6
Hoe kan dat nu? Het kan toch geen kwestie van nPVR of PVR zijn? Ik heb een V5 HDD, maar maakt dat nog iets uit?
Reputatie 3
Badge +1
Vermoedelijk is deze zender nog niet goedgekeurd om op te nemen via nPVR. Dus mensen met een oudere decoder (met harde schijf en geen V5) kunnen deze zender opnemen als PVR (op harde schijf).

Met vriendelijke groeten
Reputatie 7
Badge +6
Wel op een V5 met harde schijf..:8
Daarom dat ik aangeduid heb dat het een v5 compact decoder is zonder harde schijf en als uw bewering klopt dan kan je op de v5 met nieuwe software dit ook niet meer aangezien je in een andere post beweert dat het alleen nog in nPVR kan.

Marleen, heb je al een v5 met nieuwe interface want ik twijfel ook aan die bewering als ik afga op sommige reacties van klanten.
Reputatie 3
Badge +1
Wel op een V5 met harde schijf..:8
Met de oude software?

Je kan trouwens op de zenderlijst zien welke zenders je kan opnemen als nPVR
Reputatie 7
Badge +6
Ja hoor. Ik heb de nieuwe interface met software versie NTE .... 9. 86, dat is de laatste die ze op de V5 HD hebben, denk ik.
Ja zeg, ik kan er ook niet aan doen dat ik dat nog kan opnemen, hé. 😳
Nee dan klopt het volledig Marleen, met wat ook vele anderen beweren dat ze op de v5 met de nieuwe interface ook opnames in PVR gebeuren.
Maar of het ook klopt wat nog anderen beweren dat het zowel in PVR en nPVR gebeurt tegelijkertijd , heb je dat al opgemerkt?
Reputatie 7
Badge +6
Plattelands TV wordt in elk geval opgenomen op de harde schijf.
Ok bedankt Marleen, in dit geval kan het ook niet in nPVR, maar heb je dat al opgemerkt bij andere zenders die zowel in PVR en NPVR kunnen opgenomen worden of ze dubbel opgenomen worden dus zowel nPVR als PVR.
Kwestie van een beetje te kunnen controleren of het klopt wat ik van anderen hoor, want je hoort zoveel hé 😉
Reputatie 7
Badge +6
Nee, daarvan heb ik nog niks gemerkt, maar ik dacht dat dat ging over serie opnames waarvan een deel soms naar PVR ging en een ander deel naar nPVR. Ik vermijd serie opnames zoveel mogelijk.
Ok bedankt Marleen.

Reageer