Goeiemorgen,
Hoe kan ik alles die staat in de planning veranderen zoals het staat in de tv-gids?
Blijkbaar sinds de uurverandering klopt geen enkel item meer qua begin- en einduur.
Graag advies aub.
Met dat jullie dit in 1x hebben aangepast, kunnen jullie dit dan ook in 1x goed zetten...
gino;)
Bladzijde 1 / 1
Best leuk dat ik dit via deze weg moet vernemen
als ze prijsverhogingen of opties die je al had betalend maken is belgacom wel meester in communicatie
als het echter om gebruikvriendelijkheid van hun systeem gaat hoor je er van hen niets van
als ze prijsverhogingen of opties die je al had betalend maken is belgacom wel meester in communicatie
als het echter om gebruikvriendelijkheid van hun systeem gaat hoor je er van hen niets van
Trek de stekker van de decoder uit en terug in. Indien dit niet helpt, probeer dan een reset.
Indien dit nog niet helpt, schroef dan de decoder open en verzet de klok manueel met behulp van een schroevendraaier, ijzerdraadje en voorhamer, of bel naar Belgacom ;-)
Indien dit nog niet helpt, schroef dan de decoder open en verzet de klok manueel met behulp van een schroevendraaier, ijzerdraadje en voorhamer, of bel naar Belgacom ;-)
"Indien dit nog niet helpt, schroef dan de decoder open en verzet de klok manueel met behulp van een schroevendraaier"
Heb dit net gedaan, maar werkt nog niet
:)
Heb dit net gedaan, maar werkt nog niet
:)
Je moet wel in de juiste richting draaien hé :P
2 maanden na deze melding nog altijd geen reactie, uitleg, oplossing, compensatie,...
GROTE teleurstelling, heb alles mogen wissen
heb bij tientallen klanten thuis bgctv verkocht en gaan aansluiten, zal er dit jaar eens deftig over nadenken
GROTE teleurstelling, heb alles mogen wissen
heb bij tientallen klanten thuis bgctv verkocht en gaan aansluiten, zal er dit jaar eens deftig over nadenken
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.