beste,
wat fijn al die voordelen die je als nieuwe klant bij belgacom mag genieten, gratis installatie, pack gratis tv, gratis activering zelfs een tv van 22 inch
wow, het kan allemaal niet op !!!
maar wat voor jullie klanten die reeds meer dan 5 jaar bij belgacom zijn?
ik heb zo af & toe wel eens problemen met mijn verbinding, ze zou ook niet optimaal zijn volgens een technisch medewerker omdat ik nog steeds een filter en een 5 polige stekker heb
deze had volgens haar reeds lang een 6 polige stekker moeten zijn
ik heb echt geen zin om zelf op goed geluk technieker te gaan spelen en te gaan knoeien met kabels (zonder te weten of ik het dan wel juist doe) om een "service" in orde te krijgen die ik peperduur betaal per maand....
op mijn vraag: of er een technieker kan langskomen, om dit te plaatsen kreeg ik als antwoord:
ja !! maar dat kost wel 80 euro !!
wel beste mensen, ik ga me die 80 euro zeker sparen want in april 2012 loopt mijn contract bij jullie ten einde, en zal ik er zeker voor zorgen dat jullie minstens 1 maand op voorhand een aangetekende brief mogen ontvangen
ik zal in maart 2012 dan ook zeker & vast eens bij "voo" informeren, wat hun service bij nieuwe & bestaande klanten inhoud
mvg
fb239811
plan trekken met 5 of 6 polige stekker terwijl men bij nieuwe klanten alles gratis installeert
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
==>