Skip to main content
Ik ben mijn pin-code vergeten. Ik weet dat ik dan mijn puk- code moet ingeven, maar ik heb geen account op proximus via mijn eigen nummer, de welkomsbrief is ook spoorloos en op de facturen staan geen klantennummers. Kan ik misschien no gis ergens anders mijn klantennummer vinden

alvast bedankt!!
staat er op je factuur geen factuurnr of klantenrekening nummer?



Als je belt naar 080022800 krijg je een optie om je PUK code te vinden. Daar heb je dus inderdaad je klantennummer nodig als ik me niet vergis.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_sim_puk_code/particulieren/support/mobiele-telefonie/gsm-en-sim-kaart/sim-kaart-pin-code-en-puk-code/puk-code-sim-kaart-deblokkeren.html
Neen op de factuur staat geen klantennummer dus kan ik mijn puk code ook niet terug vinden
Dag Lukas,



Kan je ons alvast volgende gegevens bezorgen, klantnummer, geboortedatum, naam, adres, prijs van je laatste factuur en het betrokken nummer. Zoek het graag voor je op! Best steeds via een privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679



Groetjes, Nicky
Beste,

Ik ben mijn pincode kwijt.

Mijn pukcode heb ik wel op my account kunnen vinden maar pincode niet.

En ik kan niet bellen naar klantendienst.

Kunt u mij daar helpen aub ?
Je probeert 3 keer met de (verkeerde) PINcode en dan wordt de PUKcode gevraagd door je gsm.

Je geeft de PUKcode in

Je moet een nieuwe pincode opgeven (2 keer) vanaf nu is de nieuwe pincode van toepassing.

Reageer