Picasa op Belgacom tv

  • 18 December 2011
  • 0 reacties
  • 2169 Bekeken

Badge +1
hallo

Ik heb ongeveer een half jaar geleden voor het laats nog mijn picasa getest op belgacom tv. Nu heb ik gezien dat je een google plus acount kon activeren zodat je veel meer foto's kan uplaoden. Wel aan een lagere kwaliteit maar dit maakt niets uit want op belgacom tv zijn ze ook van lagere kwaliteit. Nu ik wil nog eens proberen in te loggen op mijn belgacom tv met mij google acount en dit lukt niet meer. Er staat gebruikersnaam of paswoord niet juist. Wel deze zijn zeker juist(ik kan wel inloggen op min pc). Ik heb verschillende keren geprobeerd maar het lukt nog niet. Ik heb ook eens mijn hotmail e-mail adress geregistreerd bij google zodat ik dus een google acount het met een hotmail e-mailadress. Daarmee kan ik wel inloggen op belgacom tv decoder. Op dit acount is geen google plus geactiveerd. Dit gaat trouwens niet. Waarschijnlijkomdat dit met een hotmail e-mailadress is. Nu ik zou graag met mijn gmail acount terug kunnen inloggen op de decoder. Zou dit liggen aan omdat ik google plus heb geactiveerd? Ik heb niet getest of ik nog kon inloggen juist voordat ik ggole plus heb geactiveerd.

mvg

0 reacties

Geen reactie

Reageer