Beste,
Ondanks herhaalde vragen om data roaming in te schakelen in het buitenland en herhaalde bevestiging dat dit in orde is, krijg ik nu de melding dat" PDP identiteit niet geaccepteerd" wordt. Ik wil roaming gebruiken in Zwitserland. Ik heb een Bizz Smart XL Europe packet.
Wat moet er gedaan worden om dit op te lossen?
Bedankt
Bladzijde 1 / 1
Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar Zwitserland ( geen lid van de Europese Unie) staat niet bij de 'Europese landen' waar u kunt bellen, sms-en, mobiel internet gebruiken enz. met Bizz Smart Xl Europe.
Zie bijlage:
Zie bijlage:
Ondanks herhaalde vragen om data roaming in te schakelen in het buitenland en herhaalde bevestiging dat dit in orde is, krijg ik nu de melding dat" PDP identiteit niet geaccepteerd" wordt. Ik wil roaming gebruiken in Zwitserland. Ik heb een Bizz Smart XL Europe packet.
Wat moet er gedaan worden om dit op te lossen?
Bedankt
Nog enkele van die meldingen op het forum:
https://nl.forum.proximus.be/mobiel-vaste-lijn-installatie-configuratie-13/pdp-identiteit-34327
https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/pdp-identiteit-niet-geaccepteerd-35011
Mijn man is momenteel in Duitsland en wil roaming gebruiken.
Hij krijgt de foutmelding dat "PDP identiteit niet geaccepteerd" wordt.
Ik heb contact genomen met de klantendienst. Om 14u00 hebben ze een 'beperking' weggenomen wegens een overschrijding van abonnement in 2013.
Na maximaal 2u zou het probleem opgelost zijn.
Niet dus...
Om 17u00 terug contact genomen. Er is niks mis...
Aangeraden om 7x de gsm (Iphone 6s) te herstarten.
Helpt niet.
Manueel invullen van APN helpt niet.
Nu neemt de helpdesk niet meer op (nochtans open tot 22u)
Wie kan helpen ??
Hij krijgt de foutmelding dat "PDP identiteit niet geaccepteerd" wordt.
Ik heb contact genomen met de klantendienst. Om 14u00 hebben ze een 'beperking' weggenomen wegens een overschrijding van abonnement in 2013.
Na maximaal 2u zou het probleem opgelost zijn.
Niet dus...
Om 17u00 terug contact genomen. Er is niks mis...
Aangeraden om 7x de gsm (Iphone 6s) te herstarten.
Helpt niet.
Manueel invullen van APN helpt niet.
Nu neemt de helpdesk niet meer op (nochtans open tot 22u)
Wie kan helpen ??
Dag Ilse, wil het graag controleren, kan je ons het betrokken nummer bezorgen, via een privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, groetjes, Nicky
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.