waarom word mijn aanvraag Norton niet aanvaard ?
Bladzijde 1 / 1
Stuur mss best een privébericht met je klantgegevens naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Opslaan" te klikken (= verzenden).https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Dag Eddy,
Voor welk klantnummer is deze aanvraag?
Met vriendelijke groeten,
Heidi
Voor welk klantnummer is deze aanvraag?
Met vriendelijke groeten,
Heidi
Ik heb een gelijkaardig probleem. Ik heb eeb norton account bij belgacom , maar 1 week geleden heeft iemand dat account geannuleerd ( niet ik ).
Ik probeer in myproximus een nieuwe licentie te bestellen ( aan 5€ per maand ) , maar dat wordt geweigerd door myproximus ( ik zou naar een proximus center moeten gaan met mijn identiteitskaart ).
Ik heb op donderdag naar de klantendienst gebeld en daar heeft een lieve dame voor mij een nieuwe licentie aangemaakt , maar tot nu toe staat die nog niet op myproximus.
Dus op dit ogenblik is mijn laptop buiten gebruik want geen norton .
Fyi mijn klantnummer is xxxx
Elke hulp is welkom , liefst zo snel mogelijk
Ik probeer in myproximus een nieuwe licentie te bestellen ( aan 5€ per maand ) , maar dat wordt geweigerd door myproximus ( ik zou naar een proximus center moeten gaan met mijn identiteitskaart ).
Ik heb op donderdag naar de klantendienst gebeld en daar heeft een lieve dame voor mij een nieuwe licentie aangemaakt , maar tot nu toe staat die nog niet op myproximus.
Dus op dit ogenblik is mijn laptop buiten gebruik want geen norton .
Fyi mijn klantnummer is xxxx
Elke hulp is welkom , liefst zo snel mogelijk
best geen klantnummer in het openbaar zetten om misbruik te vermijden je kan dit via privé bericht doorsturen
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Ik probeer in myproximus een nieuwe licentie te bestellen ( aan 5€ per maand ) , maar dat wordt geweigerd door myproximus ( ik zou naar een proximus center moeten gaan met mijn identiteitskaart ).
Ik heb op donderdag naar de klantendienst gebeld en daar heeft een lieve dame voor mij een nieuwe licentie aangemaakt , maar tot nu toe staat die nog niet op myproximus.
Dus op dit ogenblik is mijn laptop buiten gebruik want geen norton .
Fyi mijn klantnummer is xxxx
Elke hulp is welkom , liefst zo snel mogelijk
Uw laptop kan je steeds voorzien van een ander desnoods gratis antivirus zodat je toch beschermd bent.
avast bijvoorbeeld : https://www.avast.com//nl-be/index
Wat is er mis met de ingebouwde bescherming - in Windows 10 heet deze: Defender? Aangevuld met de free version van Malwarebytes is dat een ideale combinatie. Gratis.
Dat moet je aan de specialisten vragen die dit beweren en die de testen op verschillende gratis versies uitgetest hebben.
Al moet je natuurlijk altijd oppassen van wie die testen uitgaan, ik heb vroeger nog meegedaan aan testen met verschillende gratis virus : malware programma's en toen (paar jaar geleden) was het overduidelijk dat defender het onderspit moest delven , hopelijk is dit dan ondertussen veel verbeterd, enfin ik deel maar mijn ervaring mee van enkele jaren geleden.
Al moet je natuurlijk altijd oppassen van wie die testen uitgaan, ik heb vroeger nog meegedaan aan testen met verschillende gratis virus : malware programma's en toen (paar jaar geleden) was het overduidelijk dat defender het onderspit moest delven , hopelijk is dit dan ondertussen veel verbeterd, enfin ik deel maar mijn ervaring mee van enkele jaren geleden.
Defender moet nog steeds het onderspit delven, voor gratis is Avast , Avg, avira en panda de beste.
Ik heb ook paar jaar deze virus scanners getest, maar ben er nu beetje mee gestopt.
http://chart.av-comparatives.org/chart1.php?chart=chart2&year=2016&month=7&sort=1&zoom=2
https://www.av-test.org/en/antivirus/home-windows/
Ik heb ook paar jaar deze virus scanners getest, maar ben er nu beetje mee gestopt.
http://chart.av-comparatives.org/chart1.php?chart=chart2&year=2016&month=7&sort=1&zoom=2
https://www.av-test.org/en/antivirus/home-windows/
avast zou een tijd geleden avg overnemen voor 1,17 miljard euro
ik veronderstel dat dit reeds zou moeten rond zijn.
Bitdefender Internet Security 2016 zou nu onlangs aan de kop staan naar het schijnt.
ik veronderstel dat dit reeds zou moeten rond zijn.
Bitdefender Internet Security 2016 zou nu onlangs aan de kop staan naar het schijnt.
Dag aertsj,
Er was nog geen aanvraag voor Norton geregistreerd. Ik heb dit ondertussen voor je gedaan.
Je zal een e-mail hieromtrent ontvangen.
Groetjes,
Jos
Er was nog geen aanvraag voor Norton geregistreerd. Ik heb dit ondertussen voor je gedaan.
Je zal een e-mail hieromtrent ontvangen.
Groetjes,
Jos
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.