ik heb multi en security (1 pc security inbegrepen) bij mijn belgacomabonnement. omdat ik voor mijn andere computers norton antivirus heb aangekocht wou ik graag de pc security voor 1 computer opzeggen. moet dit per aangetekend schrijven, want belgacom is telefonisch nooit bereikbaar. of kan ik ook naar een verkooppunt gaan? groetjes
Bladzijde 1 / 1
Ik heb eens nagekeken; kost 5 € per maand, dus moet opzegbaar zijn. Weet je hoelang je contract al loopt ? één maand vooropzeg is voldoende. Kan via 0800 22800 of via een Belgacom winkel denk ik. Allicht ook met een aangetekende brief, maar da's al wat meer romplomp.. Je kunt echter nooit iets via de website opzeggen, alleen bestellen of bijbestellen.
Ik zou hier toch mee oppassen. Soms maakt dit volgens mij deel uit van een pack. Bij mij is dit toch zo.
Ik heb ook gezien dat deze optie me automatisch iets meer downloadvolume geeft, eventueel ook rekening mee houden.
Ik heb ook gezien dat deze optie me automatisch iets meer downloadvolume geeft, eventueel ook rekening mee houden.
Zoëven nog gecheckt; zit niet in het pack, enkel als (betalende) optie. Dus je kunt er niet "per ongeluk" op geabonneerd zijn. Je moet de optie altijd apart bestellen, ofwel via E-services, ofwel via klantendienst.
Quote BElgacom-site: Belgacom PC Security is enkel inbegrepen bij de Packs met Belgacom Internet Favorite + TV, en bij alle Packs met Belgacom Internet Intense
Daaruit verstond ik dat het integraal deel uitmaakt van de pack en niet apart kan opgezegd worden.
De algemene voorwaarden van pc security kan ik niet downloaden, link geeft een foutmelding:https://admit.belgacom.be/SKY_ECE/data/gt_pc_security_nl.pdf
Nu ik verder surf zie ik het inderdaad bij de opties staan. Men heeft het aan mij echter verkocht als 1 pack en nergens gezegd dat die security een optie is! Ik heb nog gezegd dat ik dat niet echt nodig had!!
Hopelijk wil vraagsteller z'n ervaringen delen want ik wil anders ook wel 5€ per maand uitsparen, op voorwaarde dat ik de andere voordelen van m'n pack hou.
Daaruit verstond ik dat het integraal deel uitmaakt van de pack en niet apart kan opgezegd worden.
De algemene voorwaarden van pc security kan ik niet downloaden, link geeft een foutmelding:https://admit.belgacom.be/SKY_ECE/data/gt_pc_security_nl.pdf
Nu ik verder surf zie ik het inderdaad bij de opties staan. Men heeft het aan mij echter verkocht als 1 pack en nergens gezegd dat die security een optie is! Ik heb nog gezegd dat ik dat niet echt nodig had!!
Hopelijk wil vraagsteller z'n ervaringen delen want ik wil anders ook wel 5€ per maand uitsparen, op voorwaarde dat ik de andere voordelen van m'n pack hou.
Het kan zijn dat dat die optie tijdens een promo gratis was, maar promo's zijn altijd beperkt in de tijd (6 maanden tot een jaar). Daarna wordt met betalend, maar normaal gezien sturen ze je wél een brief waarin het einde van de promo wordt vermeld. Heb dat reeds gehad met bepaalde themaboeketten (TV) die een maand gratis waren.
Beste yvette de neef,
U kunt telefonisch contact nemen met onze klantendienst via het gratis nummer 0800 22 800. Onze diensten zijn elke werkdag bereikbaar tussen 8u en 22u. Of u kunt langskomen in een verkooppunt. Deze optie is maandelijks opzegbaar.
Hou rekening met het feit dat in sommige Packs Multi & Security inbegrepen zit, waardoor deze optie niet altijd kan stopgezet worden.
Met vriendelijke groeten,
Eva
U kunt telefonisch contact nemen met onze klantendienst via het gratis nummer 0800 22 800. Onze diensten zijn elke werkdag bereikbaar tussen 8u en 22u. Of u kunt langskomen in een verkooppunt. Deze optie is maandelijks opzegbaar.
Hou rekening met het feit dat in sommige Packs Multi & Security inbegrepen zit, waardoor deze optie niet altijd kan stopgezet worden.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Beste Eva
Bij welke Packs zit Multi & Security?
Ik gebruik dit namelijk niet maar betaal er wel maandelijks voor..
Met vriendelijke groeten
Bij welke Packs zit Multi & Security?
Ik gebruik dit namelijk niet maar betaal er wel maandelijks voor..
Met vriendelijke groeten
Multi & Security is gratis bij een pack bestaande uit 2 elementen waarvan één Internet Favorite is
http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/13509/~/is-belgacom-internet-multi-security-inbegrepen-in-alle-packs-met-internet%3F
bij andere packs is het een betalende optie, die je uiteraard ten alle tijde kan opzeggen
mvg
http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/13509/~/is-belgacom-internet-multi-security-inbegrepen-in-alle-packs-met-internet%3F
bij andere packs is het een betalende optie, die je uiteraard ten alle tijde kan opzeggen
mvg
Ik heb onlangs de rekening doorgenomen van mijn ouders om te kijken of we ergens kunnen besparen.
We hebben een pack 'telephony+internet+tv' met klassieke telefoonlijn, tv comfort en internet favorite. Volgens de link van xenne zouden we dus gratis internet multi en security moeten krijgen. Op de factuur echter wordt hier €5 voor aangerekend.
In principe moet ik dit kunnen opzeggen of op z'n minst ervoor kunnen zorgen dat we hiervoor niet aangerekend worden?
Maandag toch eens bellen met de klantendienst, want ik vind het maar louche. :s
We hebben een pack 'telephony+internet+tv' met klassieke telefoonlijn, tv comfort en internet favorite. Volgens de link van xenne zouden we dus gratis internet multi en security moeten krijgen. Op de factuur echter wordt hier €5 voor aangerekend.
In principe moet ik dit kunnen opzeggen of op z'n minst ervoor kunnen zorgen dat we hiervoor niet aangerekend worden?
Maandag toch eens bellen met de klantendienst, want ik vind het maar louche. :s
u hebt verkeerde gelezen, Mats.be
pc security is gratis bij een pack bestaande uit twee elementen waarvan één Internet Favorite is
u heeft een pack met drie elementen en geniet van andere voordelen, dus helaas geen gratis pc security voor u
opzeggen kan je natuurlijk wél
mvg
pc security is gratis bij een pack bestaande uit twee elementen waarvan één Internet Favorite is
u heeft een pack met drie elementen en geniet van andere voordelen, dus helaas geen gratis pc security voor u
opzeggen kan je natuurlijk wél
mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.