Pay&Surf

  • 7 October 2013
  • 2 reacties
  • 246 Bekeken


Hallo iedereen


Ik heb een Pay&Go kaart en gebruik voor mobile internet altijd Pay&Surf. Vorige week ging mijn simkaart stuk en dus kreeg ik een nieuwe, alleen lukt surfen via mobile internet nu niet meer. Ik kan het internet nog wel inschakelen en het verbindingsicoontje verschijnt ook gewoon, maar dat is het dan ook. Ik denk dat het iets te maken heeft met de mobile network settings, maar ik weet niet precies met wat (APNs?). Zou er iemand een overzichtje kunnen geven van de instellingen?


Alvast bedankt!


Alyson

2 reacties

Beste Alyson,

Hieronder kan u de APN instellingen terugvinden.

APN: internet.proximus.be

U kunt ook via onze website, http://support.nl.belgacom.be/app/staticpages/devices/nl/ , uw toestel instellingen nakijken.

Mvg
Eva
Beste Alyson,

Graag gedaan. Prettige dag verder.

Mvg Eva

Reageer