Vraag

Pay&Go nr kwijt door fout operator

  • 22 August 2017
  • 5 reacties
  • 130 Bekeken

Gisteren belde ik de klantendienst om af te zien van een bundel die maandelijks 10euro kost en dat ik terug mijn pay & go wilde gebruiken zodat ik zelf mijn kaart kan opladen. Wat blijt nu? Mijn gsmnr,die ik reeds 15 jaar heb,bestaat niet meer. Ik denk dat die operaor mij verkeerd begrepen heeft,want in het callcenter was er enorm veel lawaai,wat ik ook heb opgemerkt. Nu kan ik natuurlijk niet meer bellen en via het internet lijkt het ook al heel moeilijk om in contact te komen met iemand van de klantendienst. Wie heeft er tips om dit op te lossen,zonder ervoor naar een proximuswinkel te moeten gaan?

Mvg,

5 reacties

Je zou al via dit Forum, een privébericht aan Het Proximus Team kunnen versturen om te zien of ze dit kunnen recht zetten, via onderstaande link:
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Als je een twitter account hebt zou je ook langs deze weg kunnen proberen, waar ook vlug gereageerd wordt:
via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus
Reputatie 4
Badge +2
Een skype account aanmaken en daarmee bellen...
Of een vriend of familielid vragen om de gsm even te mogen gebruiken?
Dat is een goed gedacht dan heb je zelf geen P&G nr meer nodig 📵 😄
Reputatie 4
Badge +2

Martin, u begint nu toch wel op men heupen te werken.



Ik stelde deze optie voor om contact te hebben met de klantendienst!

Nu kan ik natuurlijk niet meer bellen en via het internet lijkt het ook al heel moeilijk om in contact te komen met iemand van de klantendienst. Wie heeft er tips om dit op te lossen,zonder ervoor naar een proximuswinkel te moeten gaan?
Dat was toch voor iedereen duidelijk dacht ik toch dat je dit bedoelde incluis topic starter, je kon even goed al lachen op mijn eerste bericht het zelfde antwoord gegeven hebben en ik zou er ook mee gelachen hebben?
en waarschijnlijk op geantwoord hebben en het valt nog veel goedkoper uit ook ;-)

NB: trouwens alle tips zijn welkom op een forum en ik heb zeker niet gezegd met wat kom jij nu weer af.

Hoofdletters of hele grote letters gebruiken is niet nodig ik heb je boodschap begrepen, ik heb nog geen bril nodig ;-)

PS:
@Wim (Proximus community manager) je mag gerust mijn voorgaande topic schrappen, want Simon heeft blijkbaar last van mij humor, of had het niet begrepen als humor!

Reageer