Vraag

Pay&Go max-geldigheid

  • 5 June 2017
  • 1 reactie
  • 216 Bekeken

Mijn dochter heeft voor haar communie een gsm met sim-kaart gekregen.
De sim-kaart is een pay&go max van 15euro.
Nu blijkt dat deze maar tot morgen geldig is terwijl zij niets verbruikt heeft van data, enkel een paar sms-jes verstuurd. Ze heeft ook enkel het internet van thuis gebruikt gezien de gsm in de (lagere) school toch niet mag op staan. Het komt erop neer dat er morgen 13 euro verloren gaat gezien er slechts voor 2euro belkrediet blijft op staan dat WEL tot volgend jaar geldig is. Kan deze 13 euro overgezet worden naar volgende maand of naar volgend jaar? Ik probeer zowel de klantendienst als 1911 te bereiken maar de oproep wordt steeds beëindigd langs de proximus-kant. Wat moet ik nu doen. 13 euro is wel veel geld voor een meisje van 12.

1 reactie

stuur mss best een privé bericht met je gegeven zodat ze morgen eventueel een oplossing kunnen bieden:
Privébericht sturen naar Proximus team kan je door
te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Reageer