PAY&GO EASY BONUS BELKREDIET - KLACHT

  • 5 June 2014
  • 1 reactie
  • 442 Bekeken


Op 10/05/14 kocht mijn ik mijn echtgenote Viviane De Vos bij Makro een Nokia GSM, waarbij er prepaid 5€ opstond. Door het herladen binnen de 30dagen van minimum 10€, laadde ik gisteren op 4/06/14 10€ op, waarbij ik 10€ EXTRA GRATIS belkrediet zou krijgen, en daarop zou ik zelfs binnen 30dagen nogmaals recht op hebben ! Het belkrediet van haar GSM wat blijkbaar ondertussen op 3€ stond, werd nu bij opvraging via #121# verhoogd tot 13€ ! Ik vraag mij af waar die GRATIS 10€ BELKREDIET gebleven is ! Weet iemand raad. ik vind geen emailadres om mij aanklacht te doen bij Proximus of Pay&Go of Belgacom ... Het GSM nr 0474087069 - Antwoord graag: jp140758@scarlet.be

1 reactie



eens bellen naar het gratis nummer 6000







Hebt u uw Pay&Go-kaart herladen, maar hebt u geen herlaadbonus ontvangen? Dat kan verschillende redenen hebben.



  • Is er een herlaadbonus inbegrepen bij uw Pay&Go-kaart?

    Niet elk Pay&Go-tariefplan beschikt over een herlaadbonus. Check dus eerst of er een herlaadbonus is inbegrepen bij uw Pay&Go-kaart.

  • Hebt u correct herladen?

    Om een herlaadbonus te krijgen, dient u te herladen:



    • Binnen een bepaalde termijn na uw vorige herlaadbeurt. Deze termijn is afhankelijk van uw tariefplan, maar bedraagt in de meeste gevallen 31 dagen. U kunt online een historiek van uw vorige herlaadbeurten bekijken.

    • Voor een minimumbedrag, dat afhankelijk is van uw tariefplan. In de meeste gevallen is dit bedrag € 15.
      [/list]

      [/list]

      Uw herlaadbonus is steeds 31 dagen geldig.





P&G Easy: Bestel uw eerste simkaart met € 15 belkrediet en ontvang een herlaadbonus bonus

P&G Smart: Bestel uw eerste simkaart met € 10 belkrediet en ontvang een herlaadbonus bonus

P&G Max: Herlaad in juni, juli en augustus en verdubbel uw herlaadbeurt!

Deze zomer verdubbelt Proximus uw herlaadbeurten Pay&Go MAX.

Herlaad in juni, juli en augustus en verdubbel het aantal belminuten en MB van uw herlaadbeurt


Reageer