PAY&GO EASY BONUS BELKREDIET - KLACHT
Op 10/05/14 kocht mijn ik mijn echtgenote Viviane De Vos bij Makro een Nokia GSM, waarbij er prepaid 5€ opstond. Door het herladen binnen de 30dagen van minimum 10€, laadde ik gisteren op 4/06/14 10€ op, waarbij ik 10€ EXTRA GRATIS belkrediet zou krijgen, en daarop zou ik zelfs binnen 30dagen nogmaals recht op hebben ! Het belkrediet van haar GSM wat blijkbaar ondertussen op 3€ stond, werd nu bij opvraging via #121# verhoogd tot 13€ ! Ik vraag mij af waar die GRATIS 10€ BELKREDIET gebleven is ! Weet iemand raad. ik vind geen emailadres om mij aanklacht te doen bij Proximus of Pay&Go of Belgacom ... Het GSM nr 0474087069 - Antwoord graag: jp140758@scarlet.be
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.