Ik heb het Pay&Go AR 15 Promo plan met een automatische gedomicileerde maandelijkse betaling.
Vroeger had ik een standaard Pay&Go Generation plan waarbij ik binnen de maand voor 15 euro herlaadde om zo de gratis smsen te krijgen. Toen werd ik opgebeld om dit automatisch te laten verlopen en de eerste 6 maanden zou ik enkel 7,5 euro moeten betalen. Nu ben ik meer dan een jaar verder en ik zou willen weten wat mijn status nu is. Sommigen beweren dat dit een abonnement is, wat volgens mij niet mogelijk is aangezien ik nooit een contract ondertekend heb.
Nu is mijn vraag: kan ik terug overschakelen naar Pay&Go generation waarbij ik zelf bepaal wanneer ik herlaad? De bedoeling is om op termijn naar een goedkopere concurent te gaan, aangezien proximus geen prijzenaanpassing doorvoert.
Dat dacht ik ook, maar alles is daar blanco.
Je kan het natuurlijk via
https://admit.belgacom.be
als je gsm in de bgc site samengevoegd is
en ook
https://admit.proximus.be
als zoals bij mij mijn gsm pay en go nog niet samengevoegd is met Belgacom.be
probeer ze mss beide eens
groetjes, Elsa
https://admit.belgacom.be
als je gsm in de bgc site samengevoegd is
en ook
https://admit.proximus.be
als zoals bij mij mijn gsm pay en go nog niet samengevoegd is met Belgacom.be
probeer ze mss beide eens
groetjes, Elsa
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.